Gå til innhold

Er det merkelig å ta kontakt med noen man møtte for tre år siden på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden møtte jeg ei nydelig jente på ferie som jeg hadde en aldri så liten romanse med. Etter et par dager kom vi litt fra hverandre og fikk ikke sett hverandre mer på resten av turen.

Skal jeg være ærlig så unngikk jeg henne litt på grunn av personlige helseproblemer jeg hadde på den tiden, noe jeg i etterkant synes er forferdelig at skulle gå utover henne som tydeligvis ville se mer til meg etter våre to første kvelder sammen. :(

Uansett, så har jeg tenkt mye på denne jenta og i forrige uke en gang så fant jeg profilen hennes på Facebook ved en merkelig tilfeldighet. Jeg er 95% sikker på at det er henne.

Ville det være rart å sende henne en melding? Fremstår jeg som en desperat stalker? Er det en dårlig idè? Kanskje jeg legger mer i denne opplevelsen enn hun gjorde?

Kunne bare tenke meg å høre hvordan hun har hatt det, fortelle at jeg har tenkt på henne og at jeg husker henne som en nydelig person og ønsker henne alt godt i verden.

Det er kanskje litt merkelig, men jeg føler at jeg har en evig connection med alle jenter jeg har hatt sex med. Merker at jeg bryr meg om henne og ønsker at hun skal ha det bra.

Intensjonene mine er ikke nødvendigvis romantiske ettersom vi bor i hvert vårt land. Føler bare for å ta kontakt. Sannsynligvis har hun vel glemt meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke merkelig, bare søtt :) Gjør det! Hadde det vært meg hadde jeg bare blitt glad.

• Liker 2
Skrevet

Ntååå, gjør det! :)

Skrevet

I dare you to do it! ;)

Skrevet

Jeg villeblitt skikkelig glad om jeg hadde gjort et så bra inntrykk på noen. Bare ikke si at det skjer med alle jenter du treffer! :gjeiper:

Skrevet

Vel, jeg har kanskje ikke vært helt ærlig ettersom jeg faktisk alt sendte henne en melding i forrige uke og har fortsatt ikke fått svar. Det var derfor jeg ble litt usikker og fikk lyst å spørre dere.

Godt å høre at det hadde blitt vel mottatt av dere da. :)

Jeg tenker at:

- Hun har ikke vært på FB og har et liv i motsetning til meg.

- Hun har lest meldingen, men har ikke lyst å svare av ulike grunner. Kanskje hun ikke husker meg. Kanskje hun ikke føler for å ha kontakt. Whatever.

- At det er feil jente og at hun ignorerer meldingen.

En kamerat av meg sier imidlertid at når en ukjent person sender en melding på FB, så får man ikke notification og den blir arkivert under "annet".

Kanskje hun ikke har sett den? :)

I så fall må jeg vel ta sjangsen på å legge henne til som venn, men tror jeg venter til det har gått en uke. :gjeiper:

Skrevet

Skal jeg gi det litt tid eller skal jeg legge henne til?

Noen som vet om det er tilfelle at meldinger fra ukjente ikke popper opp i innboksen, men at man må lete de opp selv? :)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Skal jeg gi det litt tid eller skal jeg legge henne til?

Noen som vet om det er tilfelle at meldinger fra ukjente ikke popper opp i innboksen, men at man må lete de opp selv? :)

Meldinger fra ukjente kommer under meldinger, men på "other" så er godt mulig hun ikke har sett denne (: Jeg har ofte plutselig funnet meldinger fra mange måneder tidligere i denne mappen eller hva man kan kalle det. I grunn en ganske dårlig funksjon siden man ikke får noen beskjed om at man har fått melding...

Du får oppdatere hvis du får svar da (:

Edit: skriveleif.

Endret av Lolita-
Skrevet

Meldinger fra ukjente kommer under meldinger, men på "other" så er godt mulig hun ikke har sett denne (: Jeg har ofte plutselig funnet meldinger fra mange måneder tidligere i denne mappen eller hva man kan kalle det. I grunn en ganske dårlig funksjon siden man ikke får noen beskjed om at man har fått melding...

Du får oppdatere hvis du får svar da (:

Interessant og også litt frustrerende.

Da får jeg vel bare legge henne til da? :) Jeg tror jeg venter til det har gått en uke etter at jeg sendte meldingen, bare sånn i tilfelle. Føler meg litt som en stalker nå. :)

AnonymBruker
Skrevet

13 dager senere og fortsatt ikke svar.

Hva estimerer dere oddsene for at hun har lest meldingen og ikke er interessert i noe kontakt? :)

Det er ikke så veldig viktig for meg og intensjonene mine er ikke nødvendigvis romantiske, men jeg synes definitivt det hadde vært morsomt å høre fra henne.

Kanskje jeg bare skal droppe noe mer kontakt (legge til som venn).

Gjest Indra
Skrevet

13 dager senere og fortsatt ikke svar.

Hva estimerer dere oddsene for at hun har lest meldingen og ikke er interessert i noe kontakt? :)

Det er ikke så veldig viktig for meg og intensjonene mine er ikke nødvendigvis romantiske, men jeg synes definitivt det hadde vært morsomt å høre fra henne.

Kanskje jeg bare skal droppe noe mer kontakt (legge til som venn).

Jeg ville ringt henne om det var så viktig.

Skrevet

Hin dagen oppdaget jeg meldinger fra noen som jeg ikke er venn med på FB fra 2 år tilbake... ok så bruker jeg FB lite, men er innom annenhver dag og sjekker :P

Jeg ville lagt henne til som venn sammen med en liten melding.

Hvis hun da ikke svarer, så tar du hintet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hin dagen oppdaget jeg meldinger fra noen som jeg ikke er venn med på FB fra 2 år tilbake... ok så bruker jeg FB lite, men er innom annenhver dag og sjekker :P

Jeg ville lagt henne til som venn sammen med en liten melding.

Hvis hun da ikke svarer, så tar du hintet ;)

Veeeeel. Da sendte jeg, så får jeg vel svar rimelig raskt tenker jeg. Ønsk meg lykke til. ;)

Merkelig at meldinger forsvinner på den måten. Med alle unødvendige "forbedringer" på face er det rart at de ikke tar tak i det.

Har jo alt sendt henne en melding fra før av, så usikker på om jeg skal skrive noe mer ettersom det ikke poppet opp noe når jeg la henne til som venn.

Elsker signaturen din forresten. :)

Skrevet

Jeg har også oppdaget post under annet både to og tre måneder i etterkant, siden man ikke får ett rødt merke på de. Utrolig irriterende.

Jeg er spent på om hun svarer:) Jeg hadde svart. Selv om det kanskje ville vært et negativt svar, så ville jeg svart..

Skrevet

Jeg har også oppdaget meldinger som har havnet på "other". Innmari irriterende, jeg tenker det er 50/50% sjanse for at hun har sett meldingen, og ikke giddet å svare. Selv ville jeg blitt glad for en sånn melding, og svart, uansett om jeg hadde vært interessert eller ikke :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Etter å ha nesten glemt helt av at jeg sendte henne en melding og la henne til som venn, så våknet jeg til en veldig positiv overraskelse på Facebook i dag tidlig.

Der var hun...

Langt vakrere enn jeg husker. Kanskje den vakreste jeg noensinne har møtt og hatt gleden av. Langt brunt hår. Mørk gyllen hud etter mange timer i solen. Brune, vennlige og eksotiske øyne og et smil som varmer opp hele verden uten å bidra til global oppvarming. Men hun har også et alvorlig uttrykk som jeg liker nesten bedre.

Det var veldig godt å se henne igjen og høre fra henne etter alle disse årene, og jeg lyver ikke når jeg sier at jeg har tenkt mye på henne og at hun har en veldig spesiell plass hos meg. Desverre så har hun hund og jeg er allergisk mot hund, så det blir sannsynligvis ikke noe mer enn et Facebook-forhold.

:)

PS: Husker ikke at jeg postet denne som anonym, men jeg hadde vel mine årsaker på det tidspunktet.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...