Gjest BabyBlue Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg kjøpte albumet hennes forleden, og jeg eeelsker det! Hører på det hele tiden, og synes stemmen hennes og låtene hennes er unike og overraskende lette å høre på. Vet hun får mye kritikk - hun er falsk, hun suger live, hun høres døende ut når hun synger, hun har stappet leppene sine full av silikon, hun er bare en tynn og dårligere versjon av Adele og blablabla. Men sånn rent musikalsk - hva synes dere? Vet hun ikke er alles cup of tea, men jeg for min del ble positivt overrasket da jeg sjekket ut sangene hennes for første gang. Album preview Er det helt greit, elendig, eller liker dere henne veldig godt? Må bare si meg enig i at stemmen hennes er slitsom live, så foretrekker helt klart albumversjonen av sangene hennes.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hun er ræva live, egner seg best på skive. Nye albumet er helt ålreit, noen dårlige og noen bra sanger. En ting som er sikkert, Blue Jeans var den beste låta som ble sluppet i 2011. Fantastisk bra Endret 22. februar 2012 av NerdMedSverd
Gjest BabyBlue Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Hun er ræva live, egner seg best på skive. Nye albumet er helt ålreit, noen dårlige og noen bra låter. En ting som er sikkert, Blue Jeans var den beste låta som ble sluppet i 2011. Fantastisk bra Åh, ja. Den er dødsbra De sangene hennes som er bra, de er virkelig bra. Liker også national anthem og radio. Men lurer på hvorfor hun suger sånn live? Avhenger hun for mye på autotuning, er hun nervøs, eller har hun rett og slett for dårlig kontroll på stemmen sin? Øvelse gjør mester, men liker ikke det jeg har hørt til nå. Hun hadde bedre opptredener som Lizzy Grant, så kan vel spekulere i om det er de svære leppene hennes som herper stemmen litt.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Nebb. No shit. Hun ser ut som en and i videoen til Video Games Og hun bare "I am not fake or manifactured - I am just a pouty singer." Riiight...
shortstories Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg elsker Lana! Synes at over halvparten av låtene på skiva hennes er meget gode låter, resten er ok. Ingen er for meg direkte dårlig. Jeg er vel en av de få som synes ikke synes hun er så jævlig live. Det er jo faktisk kult med folk som ikke synger klokkerent, det er faktisk ikke så jævlig å høre på som enkelte skal ha det til! Jeg tror hun vil blomstre som liveartist også, hun er jo ganske fersk. Gi henne litt tid, så får vi se Dessuten er det mange artister som faller en del hakk vokalmessig når de synger live, det er det finnes det jo drøssevis av eksempler på. 3
karella Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Jeg syns musikken er fantastisk!! Albumet går på repeat om dagen ja. Har også sett på noen live performances på youtube, noen er ok og noen er elendige. Det er synd at hun prøver å synge en litt annen versjon live som ikke funker i det hele tatt. Hun virker også veldig nervøs og ukomfortabel på scenen men det blir hun sikkert bedre til etterhvert! Liker hennes "rolige" og behagelige stemme. Hater sånn christina aguilera synging 3
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Hmm... Her var hun faktisk bra, bedre i hvert fall. Men opptreden fra SNL var katastrofal. Nerver kanskje? Jeg tror fremdeles at det hun sang i studio ble ganske autotunet før det ble sluppet ut som album. Men det er ikke så viktig for min del så lenge skiva er fint å høre på
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Jeg syns musikken er fantastisk!! Albumet går på repeat om dagen ja. Har også sett på noen live performances på youtube, noen er ok og noen er elendige. Det er synd at hun prøver å synge en litt annen versjon live som ikke funker i det hele tatt. Hun virker også veldig nervøs og ukomfortabel på scenen men det blir hun sikkert bedre til etterhvert! Liker hennes "rolige" og behagelige stemme. Hater sånn christina aguilera synging Og Beyonce og Rihanna og Mariah Carey Liker heller ikke det at enkelte artister skriker for å gjøre opp for det at de ikke kan treffe enkelte toner. Derfor liker jeg Lana Del Rey ganske godt. Er fint med musikk som er full av energi, men som du samtidig kan høre på i badekaret uten å få hjerneblødning.
BellaSwan Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Love her! Nydelig stemme og melankolsk melodiøs musikk. 1
Mynona Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 Har bare hørt Video Games og Born to Die. Liker de veldig godt. De er behagelige å høre på, jeg slapper av når jeg hører på. Jeg vet svært lite om selve dama, så jeg har ikke fått med meg andelepper, live-opptredner og at hun er fake. Eller jeg fikk med meg noe på radio om at hun har gitt ut et album før med annet navn ellerno, og at hun er falsk. Bryr meg ikke så mye om det, så lenge sangene er gode å høre på. Hvordan representerer de to sangene jeg har hørt resten av albumet? Kanskje jeg skal vurdere å kjøpe resten også.
Gjest Anuket Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Jeg elsker stilen hennes! Sangene går på repeat her og Spesielt glad i Dark Paradise Jeg tror rett og slett det er nerver, og kanskje hun mangler mer øvelse? Mener å ha lest et sted at hun har sagt hun er vant med å synge i studio og alene, og det å plutselig stå foran et publikum ikke var så kult. (Men jeg er usikker på om hun faktisk har sagt det, eller noen andre kom frem til dette ). Uansett, jeg liker henne. Hun er ikke lik de andre artistene nå til dags. 1
cornflake_girl Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Elsker den skiva jeg og, særlig off to the races (noen som har fått tak i hva denne låte egentlig handler om...?), born to die og diet mountain dew
Gjest BabyBlue Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 Jeg elsker stilen hennes! Sangene går på repeat her og Spesielt glad i Dark Paradise Jeg tror rett og slett det er nerver, og kanskje hun mangler mer øvelse? Mener å ha lest et sted at hun har sagt hun er vant med å synge i studio og alene, og det å plutselig stå foran et publikum ikke var så kult. (Men jeg er usikker på om hun faktisk har sagt det, eller noen andre kom frem til dette ). Uansett, jeg liker henne. Hun er ikke lik de andre artistene nå til dags. Hun ble jo kjent over natta omtrent, så tror det er nerver jeg også. Håper hun blir bedre med tiden, og at hun ikke ødelegger seg selv på flere måter slik som andre artister har gjort. Jeg liker å forestille meg at hun er stuck noen tiår tilbake, derfor den unike stilen. Hvis hun blir GaGafied kommer jeg til å gråte blod!
Cordelia Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Et par tre av sangene hennes er veldig fine, men synes mange av de andre på albumet ble litt vel kjedelige. Inniblant hører man også på hvordan de leppene påvirker uttalen hennes(blant annet "f-ord"), og det er litt irriterende. Når det gjelder stilen hennes synes jeg det blir et litt krampaktig forsøk på å etterligne andre med retro stilen. Skjønner ikke hvorfor hun pumpet opp leppene sånn, hun var da kjempepen fra før. Men catchy musikk har hun. Endret 26. februar 2012 av Cordelia
Gjest Lilu Skrevet 25. februar 2012 #17 Skrevet 25. februar 2012 liker video games. Men hun er så dårlig live :|
Persille Skrevet 26. februar 2012 #18 Skrevet 26. februar 2012 Mange av sangene hennes er kjempebra, og veldig behagelige å høre på! Har ikke fått med meg at hun er så dårlig live? Jeg syns at stort sett alle artister er bedre på plate enn live. Akkurat nå er det Diet Mountain Dew og Off The Races som går på repeat, men syns sangene hennes blir litt ensformige etter å ha hørt dem mange nok ganger...
Gjest BabyBlue Skrevet 19. april 2013 #19 Skrevet 19. april 2013 Gosh, veldig random. Typisk Lana - Bam, så er det noe nytt ute.
Gjest BabyBlue Skrevet 19. april 2013 #20 Skrevet 19. april 2013 Elsker den skiva jeg og, særlig off to the races (noen som har fått tak i hva denne låte egentlig handler om...?), born to die og diet mountain dew Tror den er inspirert av Nabokovs Lolita. Både Lolita, Carmen og denne sangen er inspirert av den boka. Tror hun skriver fra synsvinkelen til Lolita og tar inn elementer fra sitt eget liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå