Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere brukt MD Formulations, men har funnet ut at det er parabener i den. Er det noen her som har erfaringer med REN eller andre lignende hudpleieserier? Noe å anbefale? Har forsøkt Decleor, men likte ikke det noe særlig.

Jeg har litt store porer over nesen, sensitiv, litt tørr hud med en kvise nå og da, men ikke spesielt fet hud. Noen små urenheter/prikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun prøvd ett produkt fra REN, og det er den Clay-masken (husker ikke helt hva den heter, men du finner den sikkert på REN sine hjemmesider. Obs, ikke masken, men rensen!). Den liker jeg veldig godt i alle fall! Sliter med litt urenheter, men har samtidig veldig tørr og sensitiv hud. Denne rensen har hjulpet meg med urenhetene (er dog ikke kvitt dem), samtidig som den er veldig mild og ikke tørker ut huden (som de fleste andre renser mot urenheter). Vil anbefale den :)

Skrevet

Det er greit nok, men det kan ikke måle seg med MD.

Skrevet

Jeg er litt ambivalent når det gjelder REN. Men REN Hydra Calm funker helt greit for meg. Ingen mirakler, men gir fukt uten at det spretter opp 20 kviser over natta :)

Skrevet

Takk! Jeg har i alle fall ikke fått noen kviser etter at jeg byttet fra MD til REN. Bruker produktene for combination skin.

Leste litt om Green People i en annen tråd, men ser ut som jeg har gjort det rette valget ved å velge REN i stedet?

Skrevet

Så langt liker jeg ikke Green People noe særlig, for det virker som jeg er i ferd med å få et skikkelig utbrudd av kviser. Veldig synd, for GPs Vita Min Fix virker å gi god fukt og føles bra på huden for min del :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...