AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 hei sveis! jeg har tenkt til å ta mer utdanning. men, for nyskjerrighetens skyld. noen av dere her som vet om jeg hadde hatt noen jobbmuligheter med det jeg har nå og i tilfelle hva det kunne vært? Mvh Nilsen
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 En bacheleor i psykologi kommer man ikke langt med... Hva skal du med det og kun det. Komplementer med noe ordentlig, som du kan bruke, så er bacheleoren et pluss når du søker jobb...
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 du kan jo f.eks. lese det jeg har skrevet hvor jeg skriver at jeg skal ta mer utdanning(kandidat i psykologi) men at jeg bare lurer, om jeg hadde hatt noen jobbmuligheter.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Dersom du går to år med jus og deretter tar ppu kan du bli lærer i rettslære og psykologi, som begge er programfag, og utgjør 20 timer i uka
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Dersom du går to år med jus og deretter tar ppu kan du bli lærer i rettslære og psykologi, som begge er programfag, og utgjør 20 timer i uka Dette eller du kan kanskje få jobb hos NAV.
ninuska_ Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Tja, det spørs. Hva slags bachelor i psykologi har du? Generell? Arbeid-organisasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå