Gå til innhold

Når legger du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Motvekt til tråden når folk står opp.

Jeg legger meg rundt kl. 21-22 på hverdager. I helger kan jeg sose rundt til midnatt eller rundt kl. ett.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg skal på jobb dagen etter legger jeg meg mellom 22-23. I helgene varierer det veldig, kommer litt an på når jeg står opp, så alt mellom 23-03.

Skrevet

Jeg legger meg sjelden før tolv, liker meg best om natten. Legger meg som oftest rundt tretida om natta. Legger meg tidligere hvis jeg skal på forelesning.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Seinest 23.00 hvis jeg skal på jobb neste dag (må stå opp 07.00). og selv om jeg har fri, er det sjelden jeg klarer å holde meg våken så mye lenger...

Skrevet

Legger meg rundt kl. 23, men blir av og til sittende til midnatt..

Hvis jeg har fri sitter jeg oppe til langt på natt, og legger meg når jeg føler for det.

Skrevet

Før 11 i hverdager og whatever i helger

Gjest snoopy_93
Skrevet

I hverdager og dager jeg jobber så legger jeg meg rundt 22:30.

Når jeg ikke skal noe dagen etter er det litt "samma faen" og legger meg når jeg er såpass trøtt at jeg nesten sovner. :gjeiper:

Gjest just words
Skrevet

Nå jobber jeg litt forskjellige tider på døgnet, men skal jeg opp kl 7, så legger jeg meg motvillig ca 12. Men i helgene eller når jeg skal på jobb senere på dagen så legger jeg meg mellom 02 og 05

Gjest Badabing
Skrevet

Før kl 24 om jeg skal på jobb. Når jeg har fri..jeg har i alle fall ikke lagt meg enda. :) Legger meg når de andre på kg har lagt seg, og det ikke er fler som vil spille Wordfeud med meg.

Skrevet

Når jeg føler for det :sjenert:

Jobber lite for tiden, hovedsaklig som nattevakt, så døgnet mitt er snudd helt på huet :gjeiper:

Skrevet

Legger meg når jeg kjenner at det er mulig å sovne forholdsvis kjapt.

Skrevet

Legger meg 21-22 i ukedagene, 22 i helgene jeg har barna og når det passer når jeg har barnefri.

Skrevet

Hverdagene prøver jeg å legge meg før kl 23. Helst før kl 22 og. I helgene er det forskjellig. Rundt midnatt et sted.

Skrevet

Her legger vi oss rundt 23 i hverdagene. I helgene blir det ofte de samme tidene siden vi nesten alltid er opptatt til tusen. Forrige helg hadde vi litt mer fri, og da satt vi oppe å så film til halv 2-tiden. :P

Skrevet

Senest kl. 00.30 på hverdager. Har ingen faste tider i helgene :)

Skrevet (endret)

Har søvnproblemer, så enkelte netter legger jeg meg ikke engang.

Det er veldig varierende, men i det siste har jeg lagt meg fra 4-6 om morgenen :( Regner med å måtte døgne i natt, sånn at jeg kommer meg på skolen i morgen.

Endret av Blod
Skrevet

Varierer.. Stort sett mellom 23-24, noen ganger senere. Som i dag, klokka er snart 01.30 og jeg har akkurat lagt meg. Og noen dager legger jeg meg ca kl 20, tar med laptopen i senga og ser på film/ serier til jeg sovner:)

Skrevet (endret)

Midnatt. Står opp kl. 9-10.

Unntaket er i dag. For nå har jeg fri. ;)

Endret av iskaffe
Skrevet

Når jeg skal på jobb dagen etter (kl 8), da er det alt fra 23-04 (blir ikke trett). Har jeg fri dagen etterpå kan jeg være trett kl.21, eller sitte oppe til 06-07 tiden på morgenen.

Jobber til ganske forskjellige tider av og til, så må omstille kroppen hele tiden. Dag, aften eller natt. Yeij. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...