Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle menn og kvinner!

Jeg er singel, men har så utrolig lyst på kjæreste. Syns det er så koselig med en som alltid er der, en å kose med og en å bare tilbringe tid sammen med.

Det er ikke noen gutter som er kjenner veldig godt som interesserer meg for øyeblikket, men det er en gutt som jobber i en matvarebutikk på kjøpesenteret i byen min.

Har snakket med han et par ganger i kassa, og tuller veldig mye, men vet ingenting om han og han vet ingenting om meg. Har så utrolig lyst til å bli kjent med han, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Noen tips?

Hver gang jeg er der spør han alltid de i kassa om å få bytte plass, og bruker alltid lang tid når jeg skal betale, og sier som regel alltid noe. Tror han kanskje skjønner at jeg er litt keen, så kanskje derfor han holder på sånn.

Noen tips til hvordan jeg kan bli bedre kjent med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det litt på mot.

Hvis du er skikkelig forelsket eller sjernert, er det vansklig.

Hvis ikke, så finn ut av en eller to ting han kanskje liker, og be ham med på noe som passer for ham. Eller be ham med på en kaffe. Eller spør om han vil ta en øl med deg?

Hvis du synes det er pinlig at andre hører på, kan du gi ham en lapp med telefonnummeret ditt og en hyggelig melding, for eksempel "Jeg kjenner deg ikke, men vil gjerne bli kjent. Hva med en kaffe?" og så telefonnummeret.

Jeg har en venn som jobber i butikk, han fikk en lapp av en jente, de er sammen i dag. Jeg har stor respekt for at hun var tøff på det.

Det som er bra med at du ikke kjenner ham så godt, er at hvis han ikke er interessert, eller det skjerer seg, så blir det ikke problemer på skolen eller i vennegjengen på grunn av det.

Lykke, lykke til!

Skrevet

Jeg støtter idèen om å gi han en lapp med telefonnummeret ditt og en kort og søt beskjed.

:)

Skrevet

Nå ble vel Ungkalven hunsjet ned fordi han ga lappen sin til ei jente da han satt i kassa på en eller annen butikk.

FB er jo det sedvanlige. Sjekket om han er som singel der (om informasjonen er tilgjengelig?)

Evnt. må du bare spille kortene dine riktig. Prøve å finne ut hva annet han gjør enn å sitte i kassa på butikken. Trener han noe spesielt? Beste er jo naturligvis om man tilfeldigvis møtes på byen, for der er stemningen så mye enklere å komme i snakk med noen, men det er jo så som så hvor stor sjansen er for det.

Du får bare øke "presset" litt å se hvordan han responderer, og enten får du napp eller så må du finne deg en ny butikk å handle i.

Skrevet

Nå ble vel Ungkalven hunsjet ned fordi han ga lappen sin til ei jente da han satt i kassa på en eller annen butikk.

FB er jo det sedvanlige. Sjekket om han er som singel der (om informasjonen er tilgjengelig?)

Evnt. må du bare spille kortene dine riktig. Prøve å finne ut hva annet han gjør enn å sitte i kassa på butikken. Trener han noe spesielt? Beste er jo naturligvis om man tilfeldigvis møtes på byen, for der er stemningen så mye enklere å komme i snakk med noen, men det er jo så som så hvor stor sjansen er for det.

Du får bare øke "presset" litt å se hvordan han responderer, og enten får du napp eller så må du finne deg en ny butikk å handle i.

får ikke møtt han på byen i og med at jeg er 16 og han er to år eldre :(

Skrevet

Her går det litt på mot.

Hvis du er skikkelig forelsket eller sjernert, er det vansklig.

Hvis ikke, så finn ut av en eller to ting han kanskje liker, og be ham med på noe som passer for ham. Eller be ham med på en kaffe. Eller spør om han vil ta en øl med deg?

Hvis du synes det er pinlig at andre hører på, kan du gi ham en lapp med telefonnummeret ditt og en hyggelig melding, for eksempel "Jeg kjenner deg ikke, men vil gjerne bli kjent. Hva med en kaffe?" og så telefonnummeret.

Jeg har en venn som jobber i butikk, han fikk en lapp av en jente, de er sammen i dag. Jeg har stor respekt for at hun var tøff på det.

Det som er bra med at du ikke kjenner ham så godt, er at hvis han ikke er interessert, eller det skjerer seg, så blir det ikke problemer på skolen eller i vennegjengen på grunn av det.

Lykke, lykke til!

Tøft gjort!

Takk for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...