Livets datter Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Ja, jeg har virkelig vanskelig for å forstå at sykehuser og andre ting blir lagt ned/stengt i Tromsø, mens bare OL-søknaden ALENE kostet millioner av kroner. Hvor er logikken i den prioriteringen??? :o Se f. eks her: Protesterer mot nedlegging av skole Ingen penger til Senja-fergene Kutt for nytt teaterbygg i Tromsø Sykehjem nedlagt.
Gjest Madley Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Synes det er helt på tryne å bruke penger på dette når helsenorge er så underbemannet som det er, når det er for få barnehageplasser, når skolene ikke har råd til bøker og blyanter...MEKTIG PROVOSERT!!! driter i hele ol...
rosett Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Virker som unga skal begynne med idrett og bli idrettsstjerner (for et grufult ord) isteden for å få gå på skole.
Gjest Starya Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Virker som unga skal begynne med idrett og bli idrettsstjerner (for et grufult ord) isteden for å få gå på skole.Gi dem en flaske sprit før idretten tar dem! Jeg er forøvrig enig med de andre i tråden her..
Grooo Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 Helt vanvittig... Jeg blir så provosert, så sint... ARGH!!!
murmeldyret Skrevet 10. januar 2004 #7 Skrevet 10. januar 2004 Ja hva er vitsen? Er nordlenning selv, men fullstendig imot å kaste bort millioner av kroner på OL i Tromsø. Kanskje anleggene kan omgjøres til eldreboliger, sykehjem ol. etterpå, ha-ha :evil:
rosett Skrevet 10. januar 2004 #8 Skrevet 10. januar 2004 Skal dem bygge snøhuler til de eldre i skibakken? Og snømenn som lærere?
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #9 Skrevet 10. januar 2004 Men bare tenk på prestisjen Herman & Co får føle hvis Tromsø får OL. Bare det gjør det vel verdt å kutte litt på de sosiale ytelsene.
Thinuviel Skrevet 10. januar 2004 #10 Skrevet 10. januar 2004 Helt bakvendt å bruke så mye penger på et OL. når det er så masse annet viktig som burde prioriteres. Men sånn er det jo ofte, ta f.eks Operaen de skal ha i Oslo, vel og bra for de som er interessert i opera, men jeg tror det er flere som f.eks er interessert i en sykehjemsplass her i landet. Hadde vært morsomt å sett hva pengene hadde blitt brukt til hvis det hadde vært folkavstemming eller noe sånt rundt sånne millionprosjekter...
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #11 Skrevet 10. januar 2004 Ol eller ikke OL....For å si det slik; jeg har fått alle idrettsfollk langt oppi halsen. Slik som de pranger seg, bygger svære hytter osv. Før var jeg en ivrig sportstitter, nå gidder jeg ikke å se på noe lenger. Tror det kom etter OL i 94.....
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2004 #12 Skrevet 12. januar 2004 De har vel ett budsjett til kultur og ett til helse som alle andre. Ikke henger det på greip, men sånn er det vel bare.. En annen ting er at det er skammelig at Norge med alle sine penger ikke har råd til skikkelig helsevesen. Vi burde ha råd til hva som helst i dette landet, hvis politikerne kunne begynne med politikk i stedet for pengeforvaltning.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #13 Skrevet 12. januar 2004 De har vel ett budsjett til kultur og ett til helse som alle andre. Ikke henger det på greip, men sånn er det vel bare.. En annen ting er at det er skammelig at Norge med alle sine penger ikke har råd til skikkelig helsevesen. Vi burde ha råd til hva som helst i dette landet, hvis politikerne kunne begynne med politikk i stedet for pengeforvaltning. -så enig med deg Mysan, så enig :D
Diva Skrevet 13. januar 2004 #14 Skrevet 13. januar 2004 De har vel ett budsjett til kultur og ett til helse som alle andre. Ikke henger det på greip, men sånn er det vel bare.. En annen ting er at det er skammelig at Norge med alle sine penger ikke har råd til skikkelig helsevesen. Vi burde ha råd til hva som helst i dette landet, hvis politikerne kunne begynne med politikk i stedet for pengeforvaltning. Kunne ikke vært mer enig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå