Gå til innhold

~ Jeg har vanskelig for å forstå... ~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Synes det er helt på tryne å bruke penger på dette når helsenorge er så underbemannet som det er, når det er for få barnehageplasser, når skolene ikke har råd til bøker og blyanter...MEKTIG PROVOSERT!!!

driter i hele ol...

Skrevet

Virker som unga skal begynne med idrett og bli idrettsstjerner (for et grufult ord) isteden for å få gå på skole.

Gjest Starya
Skrevet
Virker som unga skal begynne med idrett og bli idrettsstjerner (for et grufult ord) isteden for å få gå på skole.
Gi dem en flaske sprit før idretten tar dem!

Jeg er forøvrig enig med de andre i tråden her..

Skrevet

Helt vanvittig... Jeg blir så provosert, så sint... ARGH!!!

Skrevet

Ja hva er vitsen?

Er nordlenning selv, men fullstendig imot å kaste bort millioner av kroner på OL i Tromsø.

Kanskje anleggene kan omgjøres til eldreboliger, sykehjem ol. etterpå, ha-ha :evil:

Skrevet

Skal dem bygge snøhuler til de eldre i skibakken?

Og snømenn som lærere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Men bare tenk på prestisjen Herman & Co får føle hvis Tromsø får OL.

Bare det gjør det vel verdt å kutte litt på de sosiale ytelsene.

Skrevet

Helt bakvendt å bruke så mye penger på et OL. når det er så masse annet viktig som burde prioriteres.

Men sånn er det jo ofte, ta f.eks Operaen de skal ha i Oslo, vel og bra for de som er interessert i opera, men jeg tror det er flere som f.eks er interessert i en sykehjemsplass her i landet.

Hadde vært morsomt å sett hva pengene hadde blitt brukt til hvis det hadde vært folkavstemming eller noe sånt rundt sånne millionprosjekter...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ol eller ikke OL....For å si det slik; jeg har fått alle idrettsfollk langt oppi halsen. Slik som de pranger seg, bygger svære hytter osv. Før var jeg en ivrig sportstitter, nå gidder jeg ikke å se på noe lenger. Tror det kom etter OL i 94.....

Skrevet

De har vel ett budsjett til kultur og ett til helse som alle andre. Ikke henger det på greip, men sånn er det vel bare..

En annen ting er at det er skammelig at Norge med alle sine penger ikke har råd til skikkelig helsevesen. Vi burde ha råd til hva som helst i dette landet, hvis politikerne kunne begynne med politikk i stedet for pengeforvaltning.

Gjest Anonymous
Skrevet
De har vel ett budsjett til kultur og ett til helse som alle andre. Ikke henger det på greip, men sånn er det vel bare..

En annen ting er at det er skammelig at Norge med alle sine penger ikke har råd til skikkelig helsevesen. Vi burde ha råd til hva som helst i dette landet, hvis politikerne kunne begynne med politikk i stedet for pengeforvaltning.

:Nikke: -så enig med deg Mysan, så enig :D

Skrevet

:enig: Kunne ikke vært mer enig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...