GlamCat Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Leste akkurat i en tråd hvor noen synes det er rart at gutter han koseklut og at det ikke blir mannflok ut av de. Er det sant? gutten min på 2 år bruker koseklut og smokk og er veldig kosete og snill, blir det ikke mannflok ut av han??? Hadde aldri tenkt på det. Nei, nå tror jeg må legge meg og slutte å lese så mye...
Aldrisur Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Bare glem det - det er noe ordentlig sprøyt. Gå og legg deg med god samvittighet du.
Raven Emerald Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Broren min hadde kosehyssing, og det ble da mannfolk av ham. Riktignok en omtenksom og snill mann, det er vel kanskje dét de er redd skal skje? =P 1
Fysikeren Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg brukte koseklut, eller "koseteppe" kalte vi det da. Og jeg ble en mann!
effy Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Gutten min bruker smokk og koseklut- og han er 2 1/2! Bare tull at det ikke blir mannfolk av de :gjeiper:
Fysikeren Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Jeg brukte nok koseklut veldig lenge, akkurat hvor lenge vet jeg ikke! Kan ringe mamma og høre
Norbertine Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Gutten min på 2 1/2 har ikke koseklut, men han har en makka pakka-kosebamse han alltid sover med (dvs. han har faktisk tre, han vet bare ikke om det ), og han er en ordentlig kosegutt. Satser på at han blir en omtenksom og snill mann.
effy Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Må legge til at gutten min har 5 eksemplarer av kosekluten sin. Han har gjennomskuet oss nå, for et par av de er veldig slitne, en mangler øyne etc... Så hvis det skal innføres koseklut må man kjøpe noen å ha i reserve. Vi kjøpte 2, men for et halvt år siden måtte vi erstatte de med nye, friske kluter. Da viste det seg at kluten var gått ut av produksjon og vi måtte ringe hovedlageret til Princess for å få tilsendt 3 ekstra.....
Soon Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Vår gutt er også 2 1/2 og det at gutter som bruker koseklut ikke blir menn, er det største vissvass jeg har hørt i hele mitt liv effy: høres ut som dere har den samme som E har, en sånn klut med sauehode på?? Vi hadde 2, men han mistet desverre en (og så er de jo som sagt utgått) - heldigvis tørker den veldig fort etter vask, så ingen kriser her når vi vasker den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå