AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Har dårlig råd men har skikkelig lyst til å prøve ut den nye serien til maybelline som heter Fit me! Har sett på strawberrynet, men de har jo ikke maybeline?! er det noen som vet om noen steder jeg kan kjøpe billig? Enten i butikk eller på internett.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Maybelline er jo ganske billig i butikk i Norge. På cubus, lindex, vita o.l
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 er 30 % avslag på all sminke på vita denne uka da.. 1
marthes Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 maybelline er dyrt i norge! men hjelper jo litt at vita har 30% nå men jeg anbefaler disse sidene... ebay feelunique.com allcosmeticswholesale.com brigettesboutique.com
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 er 30 % avslag på all sminke på vita denne uka da.. da blir det visst en tur på vita!
Gjest Tigress Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Cubus har den. Men Maybelline er då verkeleg ikkje dyrt?!
Gjest Lilu Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Cubus har den. Men Maybelline er då verkeleg ikkje dyrt?! Sist jeg kjøpte Maybelline maskaraen min i Norge (cubus) kosta den 176 kr. jeg synes det er helt vilt for et billig-merke. Men det blir jo billigere når butikkene har rabatt
Gjest Tigress Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Sist jeg kjøpte Maybelline maskaraen min i Norge (cubus) kosta den 176 kr. jeg synes det er helt vilt for et billig-merke. Men det blir jo billigere når butikkene har rabatt Men du kjøper då vel ikkje maskara til full pris?! Cubus, HM, Lindex og Vita har jo Maybelline, L'Oreal, Max Factor og alle desse andre på tilbud heile tida!
Gjest Lilu Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Men du kjøper då vel ikkje maskara til full pris?! Cubus, HM, Lindex og Vita har jo Maybelline, L'Oreal, Max Factor og alle desse andre på tilbud heile tida! nei, men er ikke alltid man har muligheten til å dra i de butikkene :/
marthes Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 (endret) på feelunique.com koster maybelline mascaraene fra 5 pund og oppover, de har gratis frakt! i Usa er det enda billigere. Jeg handler aldri slikt i Norge når jeg vet hva det koster på nett/ i Usa... Endret 23. februar 2012 av marthes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå