AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Tror jeg begynner å bli kjempe forelsket i en gutt jeg kjenner. Vi har kjempe god kjemi, tuller og flørter mye med hverandre. Det kunne faktisk virke som om han begynte å falle litt for meg å... Men jeg har et lite selvtillitsproblem. Har blitt brent utallige ganger tidligere og er alltid litt skeptisk når noen viser litt interesse. Jeg tror stortsett at ting er for godt til å være sant. Dette tror jeg skinner litt igjennom, for i det siste har han vært veldig stille og ikke vist så mye interesse for meg som tidligere... Jeg vet godt selv at det er turn off med jenter med dårlig selvtillit, men ting har skjedd i livet mitt som gjør at jeg aldri føler meg bra nok. Problemet mitt er denne gutten, det føles så uendelig riktig når vi er sammen, jeg tenker at dette er han som skal bli min man! Og senest i forrige uke hadde vi en super tone. Mens idag og igår har vært heller dårlig, føler nesten jeg blir ignorert og han virker omtrent irritert på meg... Er kjempe lei meg på grunn av det... Snur ting virkelig så fort?
heleneo Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 kan du ikke fortelle han om hva du har opplevd og at du sliter litt med å vise deg helt frem? prøv å forklar det på en fin måte, få han til å forstå - uten å klage på alt det du sliter med.
Gjest SemperFi Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Det er vell på lik linje som når dere jenter mister intr ??
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Noen mennesker passer bare ikke sammen. Enkelte føler dette raskere enn andre. Tror ikke det er slik at menn generelt mister interessen for jenter oftere enn at det omvendte skjer. Men, noen menn later som de er interessert en stund, for å få seg et ligg eller to.
Gjest M0ntriark Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Jenter mister nok interessen vel så fort som gutter, det er bare snakk om årsak til *hva* som var interessen. Var h*n bare nysgjerrig eller ute etter et ligg? Var vedkommende oppriktig interessert, men fant ut at dette ikke var riktig? Umulig å si på det generelle. Men for din del, så er det beste du kan gjøre å bygge opp igjen din selvtillit. Det er ikke så sjarmerende med verken jenter eller gutter med lav selvtillit og det kan bli slitsomt for motparten. Så velg å stol på han eller ikke, og ta det med hevet hodet. Styrk deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå