AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg trenger en kickstart...og jeg har ikke tro på slanke piller overhode,men....har noen prøvd de som skal virke appetitt hemmende? Sånn at man den første tiden kan komme over en kneik?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Prøv omega3, de pillene er ganske slanke! P-piller er de slankeste pillene jeg har prøvd, de anbefales! 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Prøv omega3, de pillene er ganske slanke! P-piller er de slankeste pillene jeg har prøvd, de anbefales! For det var mobbing av mine skrivefeil jeg ville ha svar på. Takk for mobbingen av dysletiker! 1
Wiggins Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg trenger en kickstart...og jeg har ikke tro på slanke piller overhode,men....har noen prøvd de som skal virke appetitt hemmende? Sånn at man den første tiden kan komme over en kneik? Å satse på en kickstart på slankekuren er sikreste måte å raskt få tilbake de kiloene du mister. Raskt ned = raskt opp. Det fins bare én måte som har varig virkning: Varig endring av livsstil til sunnere mat i riktige mengder, samt rikelig med mosjon. 1
suliman Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Har planer om å gå ned i vekt selv, og da har jeg planer om å starte med CLA første måneden (+ trening tre ganger i uka og såklart omlagt kosthold). Treningsprogrammet går over tre måneder, grunnen til at jeg vil bruke CLA først er rett og slett bare for å komme skikkelig igang og holde motivasjonen oppe. Ellers kan du prøve grønn te, det går an å få kjøpt som kapsler, det skal visst fungere som fettforbrennende. Men anbefaler for all del at du lager deg en plan, og ikke bare satser på piller, det går somregel ikke bra, og du vil trolig ikke få synlige resultater så enkelt. Huden og musklene strammes ikke opp ved hjelp av piller.
Gjest Solsmil Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 du har sikkert hørt det før, men det finnes ingen annen måte på varig vektnedgang enn en sunn livsstil. En såkalt kickstart i det tilfellet du vil, er helt idiotisk. Hvis du vil ha en kickstart, så foreslår jeg heller du tømmer skapene for usunne ting og skaffer deg en personlig trener - da vil du nok få en god start. det er ikke lett å gå ned i vekt, og det vanskeligste er å komme i gang. men hvis du vil det nok, så klarer du det. dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du vil prøve det når du sier at du ikke har tro på det overhodet.
milja Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Takk for fine svar:) Jeg er helt enig i at endring av kosthold og trening må til for å slanke seg og for at det skal vare. Jeg har prøvd dette flere ganger, men jeg sprekker nesten med en gang fordi jeg er "sulten". Har lyst på mat hele tiden, ikke alltid noe søtt men mat. Så jeg tenkte at kanskje en pille av noe slag kunne hjelpe meg i begynnelsen? HI
Wiggins Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Takk for fine svar:) Jeg er helt enig i at endring av kosthold og trening må til for å slanke seg og for at det skal vare. Jeg har prøvd dette flere ganger, men jeg sprekker nesten med en gang fordi jeg er "sulten". Har lyst på mat hele tiden, ikke alltid noe søtt men mat. Så jeg tenkte at kanskje en pille av noe slag kunne hjelpe meg i begynnelsen? HI Men du har vel ikke tenkt å gå på den pilla resten av livet? Hva tror du skjer når du slutter med pilla? Hvis du har prøvd flere ganger før men sprukket, så har du kanskje lagt lista for høyt. Vær innstilt på at det skal gå sakte. Kroppen har en lei tendens til å huske hva den har veid, og siden vi er steinaldermennesker prøver den å få tilbake det tapte. Det tar tid å omregulere apetitten, men trening, særlig utholdenhetstrening, hjelper. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå