AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 I januar tok jeg meg skikkelig sammen og begynte å trene og redusere litt på inntak av mat. Med det formål å komme i form og gå ned noen kilo. Trenger vel egentlig å gå ned en ti-femten kilo tilsammen. Det gikk så bra i begynnelsen! Spiser sunt og passer på å ikke være sulten. Har god erfaring med å spise kontrollert men likevel kose meg innimellom. Har gått fra ingen trening til spinning og styrke 3-4 dager i uka. Har tidligere vært i kanonform, men de siste årene var det bare labert. Men nå. Nå er jeg sulten og sliten og trenger rett og slett litt oppmuntring. Vil ikke gi opp. Ja, glemte å si at jeg har gått ned omtrent seks kilo, da.
Inger88 Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Du er flink! Keep up the good work! Skjønner at det kan føles vanskelig noen ganger, men det går nok over;) Livet går opp og ned.
Strikkemamma Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 6 kg??? Hvor lang tid har du brukt på det? Skulle ønske jeg klarte det! Du er flink
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Takk. Dere er snille. Begynte første uka i januar.
Gjest *Maja* Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 I januar tok jeg meg skikkelig sammen og begynte å trene og redusere litt på inntak av mat. Med det formål å komme i form og gå ned noen kilo. Trenger vel egentlig å gå ned en ti-femten kilo tilsammen. Det gikk så bra i begynnelsen! Spiser sunt og passer på å ikke være sulten. Har god erfaring med å spise kontrollert men likevel kose meg innimellom. Har gått fra ingen trening til spinning og styrke 3-4 dager i uka. Har tidligere vært i kanonform, men de siste årene var det bare labert. Men nå. Nå er jeg sulten og sliten og trenger rett og slett litt oppmuntring. Vil ikke gi opp. Ja, glemte å si at jeg har gått ned omtrent seks kilo, da. Jeg har stålkontroll på kost og trening. Jogger ca.5 mil i uka. Igår løp jeg ut og kjøpte smågodt og sjokoladeplate Vi har alle våre dager. Du er kjempeflink
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Ting tar tid! Jeg er k en massiv motbakke for tida (trener bra, men spiser for mye) ig heg motiverer meg med at litt er bedre enn ingenting, og at det blir mer og mer sol for hver dag som går! (ergo:bikinisesonfen nærmer seg, ikke vits å gi opp nå!)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Takk, snillinger! Dette hjelper jo! Er dessuten ferdig med treningsøkta i dag, og har ikke spist noe jeg ikke skulle, så det er ikke det.... Er bare ikke så ovenpå som jeg var de seks første ukene. Men det er så aldeles deilig å dra frem gamle kjoler fra skapet....
Gjest *Maja* Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Alle har dager der vi er litt overtrente og slitne. Da må en bare lytte til kroppen. Har du en dag i uka der du unner deg litt kalorioverskudd? Det er iallefall veldig viktig for meg.
Strikkemamma Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Takk. Dere er snille. Begynte første uka i januar. Og der fikk jeg en motivasjonsboost!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Alle har dager der vi er litt overtrente og slitne. Da må en bare lytte til kroppen. Har du en dag i uka der du unner deg litt kalorioverskudd? Det er iallefall veldig viktig for meg. Ja, i helgene prøver jeg å spise noenlunde normalt, men ikke fråtsing. Vil heller spise så normalt som mulig hele uka, istedet for å knipe inn sinnsykt og så sprekke totalt i helgen. Men jeg koser meg med ett eller to glass vin og spiser som sagt normalt. I uka strammer jeg litt inn. Og der fikk jeg en motivasjonsboost! Så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå