AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Er på jakt etter en ny hårspary, gjerne et "frisørmerke". Den må ha GOD hold, og ikke gjøre håret tørt og rart som det ofte blir av billig-sprayer
Honesty Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Joico ICE og OSIS Freeze har veldig gode hårsprayer, synes jeg. Sexy Hair Spray&Play har jeg også kjøpt mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Den fra Joico har jeg faktisk vurdet, så det ender kanskje opp med den Flere innspill?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Skulle akkurat bestille meg den hårsprayen fra feelunique men den(og alle andre jeg kunne tenke meg) kunne bare sendes innen UK, så jeg endte opp med en fra loreal jeg aldri har hørt om før. Jaja, jeg får bare prøve og se om den er no tess. Men utrolig irriterende at det er sånn.
mEditari Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Jeg elsker Bed Head sin Hard Head. Da sitter alt som det skal. Mulig at jeg ikke er helt med på hårsprayfronten, men min erfaring er at det er umulig å få BÅDE godt hold, OG mykt glansfult hår. Nå har jeg veldig tykt hår og må ha endel i, men de hårsprayene som ikke "stivner" holder heller ikke frisyren på plass. Om det ga noen mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå