AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg skal lage en matoppskriftsbok og lurer på hvor jeg kan få tak i små charms, og andre ting som har med matlaging, baking osv å gjøre. Og så vil jeg ha noen ark av kartong/papir med noe som har med kjøkken/mat å gjøre. Hvor kan jeg kjøpe dette? Helst rimelig butikk på nettet... Har allerede søkt mye på f.eks Papirloftet uten å finne.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Har søkt på ebay også, uten hell. Rart synes jeg, så kanskje jeg brukte feil søkeord. Tips?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har lagd en oppskriftsperm, altså printet ut oppskrifter og satt dem i plastlommer og inn i en A4-perm. Jeg brukte sånne A4-ark med motiv på, noen var vel matvarer på, får kjøpt sånne ark på nille, notabene ++ Ellers kan du jo kikke under "Crafts" på ebay
Cilla Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 korthobby.no har ihvertfall all slags charms, og har ihvertfall sett kniv og gaffel der.
Safran Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 Panduro har en del i kjøkkenserien (søk på kitchen på nettsiden). Ellers er det jo en del på ebay (da ebay.com, ikke den norske jeg tenker på), søk feks på charms kitchen, scrapbooking food, scrapbooking kitchen. Klikk deg evt inn på Crafts, så Scrapbooking & Paper Crafts og under der søker du på kitchen, food, baking, cake osv. Er det ark du er ute etter går du på scrapbooking paper & pages kategorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå