AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Er noen lignende tråder her, men tenkte jeg ikke skulle kuppe de andre sine spørsmål. For ca 5 år siden var jeg 10 kilo lettere enn jeg er nå (var 60 kg, er 70 kg. 173 høy). Jeg er ikke overvektig, men rett og slett dvask :-) Er godt i gang med treningen min! Før kunne jeg gå med kjoler og shorts hele sommeren, jeg elsker det. Nå er det umulig uten strømpebukse under. Lårene mine knisser veldig hardt mot hverandre helt øverst :-( I sommer endte jeg opp med gnagsår og blod mellom bena etter en lang dag på stranda... så ut som jeg rett og slett hadde blødd igjennom! Utrolig flaut og ikke minst VONDT i flere uker. Jeg savner å kunne gå i kjoler uten tights under. Sett at jeg trener og spiser riktig, vil jeg i teorien kunne få tilbake mine gamle lår? Lårene var ikke veltrente for 10 år siden, bare tynnere. Jeg trente ikke når lårene mine var fra hverandre, om dere skjønner. Det punktet som var nærmest hverandre på bena før, var knærne (det hørtes ut som helt spedalske føtter, hehe... men da fikk jeg i det minste ikke gnagsår...) Det er nemmelig mitt største håp for sommeren :-) Gå med sommerkjole...aaah...!
Gjest *Maja* Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Joda. Går du ned i vekt og fettprosent så vil lårene dine bli slankere:)
effy Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Jeg hadde ikke ville hatt så store forhåpninger om å få tilbake de samme lårene. For det første har nok kroppen din vendt seg til ekstra kilo og du må sikkert jobbe hardt for å komme dit du var. Dessuten har du blitt 5 år eldre, det blir dessverre vanskeligere å ta av kilo med årene.... Men det er ikke umulig. Jeg tror bare at du må legge ned MYE trening for å få det til. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Ok.. de blir kanskje ikke som før, men KANSKJE. Dumme alder! Hihi :-) (Jeg er forresten 23 år...) Det blir mye jogging fremover når snøen forsvinner... Må bare polstre lårene og bruke tykk treningstights (ja, for jeg har nemlig fått gnagsår GJENNOM tights også før...) Jeg vil med andre ord ikke få tilbake de gamle lårene mine først og fremst fordi jeg vil se fin ut, men fordi det er en ganske vond tilstand som hemmer meg mye i det daglige :-/ Kjipt å ikke kunne gå ut på byen og pynte seg i fin kjole uten tykk strøpebukse og minimal bevegelse for å unngå gnagsår... :-/ Eller å daffe rundt i joggebukse dagen der på.. Eller å dra i svømmehallen... And the list goes on!
Gjest *Maja* Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Du er 23 år, ikke 50. Du kan fint få tilbake de slanke lårene Jogging er supert! Mine lår har gått ned mange cm i omkrets med det. Bare start å trene og spise sunt så skal du se at resultatene kommer Endret 22. februar 2012 av *Maja* 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Smør med vaselin der det vanligvis gnisser. Når du trener tenker jeg på, blir kanskje litt ekkelt å gå slik til daglid. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Smør med vaselin der det vanligvis gnisser. Når du trener tenker jeg på, blir kanskje litt ekkelt å gå slik til daglid. :gjeiper: Haha, æsj! Skal prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå