Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg endelig fått kjøpt meg gode hudpleie produkter. Det ble rens, skrubb og serum fra md og fuktighetskrem og fuktighetsmaske fra decleour.

Har tenkt å bruke skrubb og maske en gang i uken. Fuktighetskrem kveld og morgen. Det jeg lurer på er om jeg skal bruke rens både kveld og morgen? Lurer også på hvor ofte jeg skal bruke renewal serum? Husker å ha lest noe om at man skal være forsiktig med det i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rens morgen og kveld, uansett om du ikke har brukt sminke. Samler seg opp fett på huden hele dagen og andre ting :-)

Serum 1 gang om dagen (isåfall det jeg har hørt) man burde være forsiktig med det serumet angående soling hvertfall.. mer vet jeg ikke :)

Skrevet

Jeg har lest at man skal bruke serum en gang daglig i 1-2 uker for at huden skal tilvenne seg, så kan du bruke det morgen og kveld etterhvert :)

• Liker 1
Skrevet

Det kommer litt an på huden da. Jeg har tørr hud, så jeg bruker ikke rens 2 ganger om dag det er for mye for meg.

Skrevet

Takk for svar. Jeg bruker i hvert fall rensen på kvelden, har også tørr hud.

Skal man skylle av serumet? Om jeg skal bruke rensen om morgenen også blir rekkefølgen da: rens, serum og så fuktighetskrem?

Skrevet

Serumet skal ikke skylles av nei. Rekkefølgen din er helt rikig, rens med rensen og skyll, klapp ansiktet tørt med håndkle, påfør serumet med lette klapp og vent et par sekund så det får trekt seg inn, stryk på fuktighetskremen.

Skrevet

Jeg var hos hudpleier idag og fikk anbefalt MD og en krem fra Decleour. Fikk for uren/acne hud, men går uansett ut fra at vi har fått samme serum, fikk iallefall beskjed om å bruke det hver morgen :)

Skrevet

Takk for svar, da starter jeg med serumet i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...