AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Har fått tilbud om å kjøpe klær gjennom jobben(det er helt normale klær, men de selger bare gjennom firmaer tror jeg) Dilemma er da at jeg ikke husker hva denne "butikken" heter(skulle se om jeg fant noen, for så å sende melding til hun som bestiller), vi har fått en katalog med klærne i, men de har også en nettbutikk. Husker så vidt at navnet begynte på D. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Spinell Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Er det den typen klær som profileringsfirmaer selger? Jeg kommer ikke på noen på D, men et veldig vanlig merke i den sammenhengen er You, et annet er Camus. Begge katalogene ble funnet her.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Nei, var dessverre ikke de. De selger helt vanlige klær, noe alla ellos. Og hvis jeg skjønte det rett, må bedriften abonnere på den katalogen, for de selger ikke til privat personer.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Da spør du noen på jobben din Personalavdelingen kanskje ? Eller sjefen din Mye enklere for dem å svare siden de jobber i samme firma og kanskje har benyttet seg av tjenesten selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå