Nitha Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det noen som kan svare på om det er grunn til bekymring når det kommer litt blod i utfloden den siste uka før mensen, av og til? Dette medfører ingen plager, og har ingen andre symptomer på noe som helst. Hater å løpe til doktoren for småting, så jeg tenkte jeg skulle høre med dere først... :oops: Fru Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Tror ikke du skal bekymre deg, såfremt du ikke har ubehag av noe slag. Jeg har det også slik, 3-4 dager før mens. Ikke farlig, bare litt irriterende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. januar 2004 #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Bruker du p-piller? Tror ikke det er uvanslig da isåfall(står i pakningsvedlegget) Spør heller neste gang du er til doktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #4 Del Skrevet 9. januar 2004 Ganske normalt for de fleste jenter vil jeg tro. Du går vel til Gu hvert tredje år.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå