Katrinemor Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Da er mine gamle dager over og har begynt med mine nye sunne dager :D . Jeg har gått fra å drikke cola, pizzaspising og generell usunn mat til å drikke vann, flere måltider om dagen m/grovbrød med magert pålegg til frukt og selvfølgelig TRENING. Skal også ut å gå rask gange ett par dager i uken fra 45-60 min. Jeg har begynt på Elixia Treningsstudio i Fossegrenda i Trondheim. Kjempebra studio, der får jeg veiledning og oppfølging av en veldig kjekk ung mann. Så nå holder jeg på å trene for å gå ned i vekt, men etterhvert så blir det oppstramning m.m. Jeg kjenner at jeg har så utrolig til energi, og er i mye bedre humør for tida enn for bare ei uke siden. Det er helt utrolig hva sunnere mat og trening gjør med kroppen din. Man har så lyst til å trene mye mere. Mine målinger: Ønsket nedgang: 20-25 kg Vekt nå: 94 kg Cm lår: 64,5 Cm bryst: 114 Cm midje: 108,5 Cm hofter: 117,5 Total vekt: 94 kg Total cm: Oppdateringer kommer hver fredag, og de som har veldig lyst til å slenge seg med er du hjertelig velkommen til det.
Siam Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har begynt et nytt og bedre liv jeg også! Igjen.... Har vært flink så langt denne uken, det blir spennende med helg! Har gått ned 2,4 kg og det regner jeg med er bare vann for jeg spiser bra (litt mer enn det Grethe Roede anbefaler) og har trent 3 ganger så langt denne uken. Skal trene i dag også.... På mandag skal jeg begynne på Grethe Roede kurs, det blir spennende! Jeg har tenkt meg ned 15 kilo før bryllupet. Lykke til til oss begge! :D
Gjest Lizbet Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Lykke til til dere!!!! kan der være snille å gi meg de kiloene dere kvitter dere med??
Siam Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Lykke til til dere!!!! kan der være snille å gi meg de kiloene dere kvitter dere med?? :D Selvsagt!! Jeg sender deg dem som pm etterhvert. Hvor vil du ha dem? :D :D
Katrinemor Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2004 JIPPI!!!! Æ har gått ned hele 5 kg siden forrige fredag :D
Loolaa Skrevet 15. januar 2004 #7 Skrevet 15. januar 2004 Så flink du er som klarer å legge om livsstilen! Lykke til videre!
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2004 #8 Skrevet 15. januar 2004 Hei folkens!!! Jeg hiver meg på, nå skal juleflesket bort!!! jeg trener på Sats, skal nå slutte å være støttemedlem, har vært tre ganger denne uken, går til og fra jobben og prøver å være flink med maten! Jeg er 1,62 høy og veier no etter jula 71 kg. Skal ned til 65 relativt fort håper jeg, kanksje jeg kommer inn i dongeribuksene mine igjen! Lykke til alle sammen, dette greier vi alle sammen!!!!!
skogeki Skrevet 15. januar 2004 #9 Skrevet 15. januar 2004 Jeg slenger meg på jeg også! Har startet kostholdsomlegging, har begynt med SATS-trening 3 ganger i uken, og er så motivert som jeg aldri har vært før. Har ikke badevekt hjemme, har heller villet bruke målbånd, men jeg tror jeg vil følge litt med på vekten også, så jeg går nok til innkjøp av det. Så flott av deg å ha gått ned fem kilo på så kort tid! Gratulerer!!! Jeg har som mål å gå ned 6-8 kilo til juni. (Gifter meg 19. juni). Har planer om langsom slanking. Jeg skal følge med på utviklingen din! Lykke til! :D
Siam Skrevet 19. januar 2004 #10 Skrevet 19. januar 2004 2 uker, og ned 4,8 kilo! :D Trente 3 ganger forrige uke og skal prøve å få til 4 denne uken! Hvordan går det med dere andre?
Emy Skrevet 19. januar 2004 #11 Skrevet 19. januar 2004 Skal sloss med potetgullet, sjokoladen og kline brusen rett ned , lempe det inn i skapet bak lås og slå før jeg sleper meg ned på studioet i kveld
skogeki Skrevet 19. januar 2004 #12 Skrevet 19. januar 2004 Oppdateringer kommer hver fredag' date=' og de som har veldig lyst til å slenge seg med er du hjertelig velkommen til det.[/quote'] Hvordan går det med deg, Katrinemor? Du må holde hva du lover, vettu! Oppdateringer hver fredag!!
Katrinemor Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2004 Jeg vet at jeg skrev hver fredag, men det ble ikke slik. Det blir siste fredag i mnd i stedet. Men jeg holder på fortsatt, med trening, kosthold og vanndrikking. Nå blir det vel litt lite trening pga at jeg har blitt kraftig forkjøla og hoste såpass mye at det holder meg oppe på natten og da er jeg ikke i form te å trene. Kommer sterkere tilbake :D Først var det sønnen min som ble syk og måtte ta meg av han så det har ikke vært min førsteprioritet å komme med oppdateringer. Det tror jeg dere skjønner. Lykke til videre til alle dere andre!
-ida- Skrevet 20. januar 2004 #14 Skrevet 20. januar 2004 Lykke til og håper motivasjonen din holder seg som nå. Hold oss informert da!
Marble Skrevet 21. januar 2004 #15 Skrevet 21. januar 2004 Jeg har ogsaa begynt et bedre liv. startet med aa slutte aa roeyke for 4mnd'er siden og naa skal jeg ned i vekt!! Har gaatt ned 2.5 kg siden forrige mandag og proever virkelig aa omlegge kostholdet naa! Fikk tips her inne og Er litt uvant aa maatte tenke 'sunn' mat hele tiden iom jeg ikke gaar paa noen diett.. Men det gaar framover
Siam Skrevet 30. januar 2004 #16 Skrevet 30. januar 2004 Jippi!! Etter snart 4 fire uker har jeg gått ned nesten 7 kilo! Prøver å trene så mye jeg kan, men siden vi flytter snart er det ikke like lett å følge opp. Har gått en tur på 2 timer og tatt en Stram Opp time så langt denne uken. Skal prøve å komme meg på en spinningtime i dag. Hva med dere andre? Er dere fremdeles med?
skogeki Skrevet 30. januar 2004 #17 Skrevet 30. januar 2004 Å ja da, jeg er med! Spiser Ingers rugbrød hver dag, og har kuttet ut juice og smør. Koser meg med masse frukt og grønnsaker og magre pålegg. Alt av godteri/snack/desserter og kaker kutter jeg ut i ukedagene, men i helgene er vi gjerne bedt på middager her og der, og da drikker jeg både vin og spiser sauser og desserter. Er ikke fanatisk, og jeg ønsker å gå sakte ned i vekt. Har ikke somlet meg til å kjøpe vekt ennå, men jeg veide meg i julen, så jeg vet hva utgangspunktet var. Bruker målbånd rundt mage, hofter, lår og overarmer. Er veldig motivert, og det er deilig! Forrige uke trente jeg fire ganger på SATS (høypuls og aerobic).
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2004 #18 Skrevet 1. februar 2004 hei!! henger med, og vekta kryper saaaaakte nedover. Har kommet såvidt under 70 kg, dvs den utrolige nedgang på.... ett lusent kg..... :-? men har blitt merkbart strammere i kroppen, og dongeribuksa går i hvertfall på meg, om enn en smule trang enno. Håper på å få litt mer fres i sakene nå, blir ikke så stiv lenger, så det kan bli litt mere hard trening.Har begynt å hive på litt mer på stanga og det merkes. Kondisen er bedre, skal ta en test i uken som kommer, se hvor jeg ligger på O2-opptak. Springer på trede-mølle tre ganger i uke i tillegg til styrketrening.Det var jo bare grusomt de første gangene.Det verste er å få orden på spisingen, spiser altfor ujevnt . Skal skjerpe meg, lover på tro og ære!!!!
Siam Skrevet 10. februar 2004 #19 Skrevet 10. februar 2004 Fortsetter på denne jeg, siden det går så bra!!! Siden nyttår -8,5kg!! I dag har jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt på årevis!!! :D :D :D Er dere andre med fremdeles? Har det kommet noen nye til som vil henge seg på?
April Skrevet 10. februar 2004 #20 Skrevet 10. februar 2004 Jeg begynte på Eat forrige mandag etter et utall forskjellige slankekurer! Har gått ned 11,5 cm og 2,5-3kg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå