AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Har drivet med en gutt i3 mnd nå. Det har vært litt usikkerhet om hvor vi står. Men nå har vi funnet ut at vi bare skal holde på med hverandre og så ta det som det kommer. Men han har sagt at han ikke er klar for noe forhold, men at det er noe her. Greit nok. Men saken er den at han skal være borte i 2 mnd nå. Og vil jeg virkelig sitte og vente på en som ikke er klar for noe forhold? hva tenker dere rundt om dette? jeg føler meg klar for kjæreste, men syns det er litt tidlig at vi skal definere oss som kjærester. men det er jo det at han reiser bort og jeg må sitte hjemme og sitte i uvistheten. sara 26
Gjest NozMonster Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 jeg skulle vært rimlig betatt av gutten før jeg hadde giddet å vente på han, og samtidig rimlig sikker på at han var betatt av meg også! og siden denne gutten ikke er interesert i et forhold, så hadde ikke jeg giddet å ventet mens han var borte ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Det avgjørende spørsmålet blir vel om du/dere er forelsket.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er jo betatt. Og jeg tror jo og han liker meg. Han bruker jo mye tid og viser interesse. Men er så utrolig usikker. Jeg vil jo ikke sitte her hjemme og "kaste bort" tiden på en fyr jeg ikke kan få. Hvis jeg prater med han om det. Er jeg redd jeg skremmer han bort. så må nesten ta ett valg for meg selv. om jeg virkelig vil sitte og vente på noe som ikke er sikkert. men føler det blir feil av meg og treffe andre, mens han er borte og.
NatashaRomanoff Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg var i en liknende situasjon. Drev å styret med en fyr i et halvt år, til tross for at han hadde sagt klart i fra at han ikke var ute etter noe forhold, og at vi fikk ta ting som det kom. Han var riktignok ikke borte i to mnd, men vi bor i hver vår by og traff hverandre ca en gang i uka, bare. Nå er vi kjærester, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg "ventet" til han var klar. Hadde han ikke villet være kjæresten min, så hadde jeg heller ikke angret, for den tiden vi hadde sammen da vi "holdt på" var også en flott tid! Mitt råd; bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du aldri gjorde. To månder er ikke allverdens tid, når du tenker litt på det. Jeg hadde ventet, garantert! 2
Gjest NozMonster Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er jo betatt. Og jeg tror jo og han liker meg. Han bruker jo mye tid og viser interesse. Men er så utrolig usikker. Jeg vil jo ikke sitte her hjemme og "kaste bort" tiden på en fyr jeg ikke kan få. Hvis jeg prater med han om det. Er jeg redd jeg skremmer han bort. så må nesten ta ett valg for meg selv. om jeg virkelig vil sitte og vente på noe som ikke er sikkert. men føler det blir feil av meg og treffe andre, mens han er borte og. da spør du han direkte: " er det verdt å vente på deg til du kommer tilbake? jeg er jo betatt av deg og ønsker å vente, men om jeg ikke får noe igjen for det, så ser jeg ingen poeng med det" ... eller noe i den dur`n! 1
Gjest "gjest" Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Vel, ikke for å være jævlig her, men hvis det er slik at du allerede puler ham, så trenger han ikke å bli ilag med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Vel, ikke for å være jævlig her, men hvis det er slik at du allerede puler ham, så trenger han ikke å bli ilag med deg. For du er jo optimist!!
NatashaRomanoff Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Vel, ikke for å være jævlig her, men hvis det er slik at du allerede puler ham, så trenger han ikke å bli ilag med deg. Bullshit. JA han er et fritt individ og trenger igrunn ikke å gjøre noenting som helst både den ene eller den andre veien! MEN: min nåværende kjæreste er et resultat av en ONS som ble til noe mer. Det irriterer meg noe så vanvittig når folk skremmer andre til å tro at det er umulig! Da kjæresten og jeg bare datet gråt jeg meg omtrent fra sans og samling når jeg leste her inne og enkelte kommenterte at "har du pult han så blir dere ikke sammen". Vel, jeg er levende bevis på det motsatte, og kjenner flere andre som har det på samme måten. SLUTT å skrem henne! Dette ordner seg, valget er uansett ditt Enig med det NozMonster skriver; spør han rett ut så får du jo et ærlig svar siden han har vært ærlig med deg hele tiden 1
Gjest "gjest" Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 For du er jo optimist!! Niks, jeg er realist. Bullshit. JA han er et fritt individ og trenger igrunn ikke å gjøre noenting som helst både den ene eller den andre veien! MEN: min nåværende kjæreste er et resultat av en ONS som ble til noe mer. Det irriterer meg noe så vanvittig når folk skremmer andre til å tro at det er umulig! Da kjæresten og jeg bare datet gråt jeg meg omtrent fra sans og samling når jeg leste her inne og enkelte kommenterte at "har du pult han så blir dere ikke sammen". Vel, jeg er levende bevis på det motsatte, og kjenner flere andre som har det på samme måten. SLUTT å skrem henne! Dette ordner seg, valget er uansett ditt Enig med det NozMonster skriver; spør han rett ut så får du jo et ærlig svar siden han har vært ærlig med deg hele tiden Vel, du vet man ikke skal drive og generalisere ut fra seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Vel, ikke for å være jævlig her, men hvis det er slik at du allerede puler ham, så trenger han ikke å bli ilag med deg. Om han er av typen som kun får seg dame for å få sex, ja. Om han er av typen som klarer å elske andre mennesker, nei. 1
Gjest "gjest" Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Om han er av typen som kun får seg dame for å få sex, ja. Om han er av typen som klarer å elske andre mennesker, nei. Men da hadde de vel vært ilag allerede da. 1
NatashaRomanoff Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Niks, jeg er realist. Vel, du vet man ikke skal drive og generalisere ut fra seg selv. Nei det er forsovidt sant, men om du leser deg jeg skriver står det også at jeg vet om flere andre i min situasjon. Du generaliserer kanskje ikke ut av deg selv, men du generaliserer FEIL
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Men da hadde de vel vært ilag allerede da. Ikke alle blir forelsket, eller elsker, fra første stund de treffer noen. For enkelte kan det ta tid å finne ut hva de vil/hva de føler. Sier ikke at det nødvendigvis er slik i dette tilfellet, og du kan selvsagt ha rett i at han bare er ute etter sex, men at dette er eneste alternativ stemmer ikke.
lys Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Vel, ikke for å være jævlig her, men hvis det er slik at du allerede puler ham, så trenger han ikke å bli ilag med deg. Eh, ingen som har sex mens de "holder på"? Vi snakker vel om voksne individer her? Nå er jeg ingen mann, men jeg hadde ikke giddet å holde på med noen i månedsvis uten litt action.
Snøvott Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Eh, ingen som har sex mens de "holder på"? Vi snakker vel om voksne individer her? Nå er jeg ingen mann, men jeg hadde ikke giddet å holde på med noen i månedsvis uten litt action. Å "holde på" med noen betyr jo nettopp å pule dem, vel?
Caramela Skrevet 22. februar 2012 #17 Skrevet 22. februar 2012 Du må jo ikke love å vente på noe som helst. Dere kan jo bare være enige om at dere tar ting som de kommer, dersom dere fortsatt ønsker å opprettholde ting når han er tilbake, så gjør dere det. Dersom dere treffer noen andre underveis, så gjør dere det. Herregud, ikke stress så mye. Dere er da ikke sammen heller.
Gjest "gjest" Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 Eh, ingen som har sex mens de "holder på"? Vi snakker vel om voksne individer her? Nå er jeg ingen mann, men jeg hadde ikke giddet å holde på med noen i månedsvis uten litt action. "Å holde på" = å stuke, være en KK.
lys Skrevet 22. februar 2012 #19 Skrevet 22. februar 2012 "Å holde på" = å stuke, være en KK. Med fare for å avspore helt her .. men trodde det var det man kalte det når to er i datingfasen/finne ut om man skal bli kjæreste-fasen, men det er altså ikke å "holde på" ..?
NatashaRomanoff Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 Med fare for å avspore helt her .. men trodde det var det man kalte det når to er i datingfasen/finne ut om man skal bli kjæreste-fasen, men det er altså ikke å "holde på" ..? Jeg mener iallfall at "holde på", date, styre o.l er bare synonymer på det å finne ut om man skal bli kjæreste-fasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå