Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jul er alle ukeblader stappet fulle med kake-oppskrifter, knekk, konfekt og andre godsaker. Etter jul dreier alt seg om slanking, slanking og atter slanking, og man skal liksom få dårlig samvittighet over alt det man har dyttet i munnen i forbindelse med julen!?!? Det er de samme bladene som trykker konfekt- og kakeoppskrifter, som i første uken etter jul vil at vi skal slanke oss og gå ned i vekt. :x

Dessuten må jeg også skuffe alle røykefanatikere og meddele at jeg ikke har røykeslutt som nyttårsforsett i år heller! Hvis/når jeg slutter å røyke, skal det være fordi jeg vil det SELV, og er motivert nok. Er ikke motivasjonen til stede, er det heller ikke noe poeng å prøve å slutte. Så slutt å bombandere meg med røykeslutt-propaganda!!! :x

Jeg leste forresten nylig at man ikke skulle lage seg nyttårsforsetter, for de aller fleste blir ikke gjennomført allikevel. Det er en måte å få folk til å endre på ting, og som gjør at man tror at dette er noe man har valgt selv. En slags frivillig tvang, om du vil. Nei, man skulle heller sette seg nye "mål" for det nye året, slik som f.eks. "I år skal vi slutte å krangle om støvtørking", eller "I år skal jeg komplimentere min kjære litt oftere og hjelpe til med middagen litt oftere". DET er gode mål for det nye året, det!

GODT NYTT ÅR, ALLE SAMMEN!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår du legger på deg av, men det du spiser mellom nyttår og jul.

Får du personlig røykesluttpropaganda? Om det er her inne eller andre plasser så behøver du vel ikke lese det.

Nei, om du skal slutte å røyke skal du gjøre det av ditt eget hjerte og ikke etter andres hoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...