AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 I følge Thomas Seltzer i NRK3s tweet4tweet (kjent fra Turboneger) er dette hans favorittforfatter og dessuten Norges beste blogger: Han skriver 100 sider hver dag i et prosjekt inspirert av Karl Ove Knausgård. Håper et forlag gir ut denne boken!
Gjest Katten. Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Såe, TS er denne bloggeren, går jeg ut fra?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Man må liksom ha lest denne bloggen en stund for å "skjønne greia". Dette er en mann som er syk (han har selv skrevet om sin "feilaktige" diagnose), og som er ufrivillig underholdning mer enn noe annet. Det tar en stund å bli "kjent" med Ribsskog, han anmelder (sender mailer til politiet) for omtrent alt som går han imot. Dermed kommer han til å "anmelde" denne tråden også, hvis noen linker til bloggen hans fra den. Her er et blogginnlegg fra en annen blogger, som oppsummerer Ribsskog (eller forfatteren da) på en god måte. http://andershauge.blogg.no/1292130327_12des2010.html (Nei, jeg eier ingen av bloggene). Det som er ille, er at mange regelrett mobber han. Men ikke denne tråden, sant? (Jeg svarer som AB fordi jeg er feig nok til ikke å ville havne på Ribsskogs blogg. Han kommer til å poste screenshot fra hele greia, kjenner jeg han rett).
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Man må liksom ha lest denne bloggen en stund for å "skjønne greia". Dette er en mann som er syk (han har selv skrevet om sin "feilaktige" diagnose), og som er ufrivillig underholdning mer enn noe annet. Det tar en stund å bli "kjent" med Ribsskog, han anmelder (sender mailer til politiet) for omtrent alt som går han imot. Dermed kommer han til å "anmelde" denne tråden også, hvis noen linker til bloggen hans fra den. Her er et blogginnlegg fra en annen blogger, som oppsummerer Ribsskog (eller forfatteren da) på en god måte. http://andershauge.blogg.no/1292130327_12des2010.html (Nei, jeg eier ingen av bloggene). Det som er ille, er at mange regelrett mobber han. Men ikke denne tråden, sant? (Jeg svarer som AB fordi jeg er feig nok til ikke å ville havne på Ribsskogs blogg. Han kommer til å poste screenshot fra hele greia, kjenner jeg han rett). Stakkars. =(
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Ikke bare forteller han detaljer om alle han kjenner, og IKKE kjenner, han publiserer antakelser og svada og har nå blitt stadig værre i sin æres-skjelling av andre mennesker. Han har tidvis et tourette-språk, han kaller folk for fitte og pikk over en lav sko. Det morsomme, men tragiske, er at han tror han er forfulgt av "noe mafian", han mener å ha overhørt dette to ganger. Mange har spurt ham direkte flere ganger hvorfor i all verden mafiaen skulle være interessert i HAM. Men se, det klarer han ikke å svare på. Han forlanger imidlertid at politiet i hvert fylke, både her til lands men også i sverige og i england skal fortelle ham hvem denne mafian er. Denne mafian er kun inne i hodet ditt ribsskog, hører du? I hooooodet ditt! Du MÅ få hjelp for psykosen din, tenk på alle menneskene du ødelegger for? Alle som ufrivillig blir en del av din sykdom og blir hengt ut på bloggen, fordi du skal skrive om alle detaljer fra du ble født og fram til nå, helt til noen gir deg "rettighetene" dine. Hvilke rettigheter? Du er totalt uinteressant for all verdens mafia. Du MÅ få hjelp! Ikke fordi jeg synes så synd på deg, men mest fordi denne galskapen må ta slutt før noen av dem du henger ut på bloggen ikke orker å leve med det lenger!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Stakkars. =( Jeg er enig med deg! Men det er lite å få gjort for å hjelpe han, dessverre. Alle kan jo blogge, og selv om det er rimelig åpenbart for alle som har lest inne hos han at han trenger hjelp, så er det så lite man får gjort som privatperson. Synes også synd på alle de navngitte menneskene han henger ut. (familien osv.) Jeg klarer ikke å le av denne bloggen, og jeg synes ikke han er morsom. Det må i tilfelle bli galgenhumor, men jeg synes det er så synd at han skal ha det slik. Og at leserne på lang vei opprettholder oppførselen hans ved å trigge han. Håper noen får hjulpet han, for det er nok helsevesenet som er løsningen. Men han er som sagt underholdning for mange, da.
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Jeg er enig med deg! Men det er lite å få gjort for å hjelpe han, dessverre. Alle kan jo blogge, og selv om det er rimelig åpenbart for alle som har lest inne hos han at han trenger hjelp, så er det så lite man får gjort som privatperson. Synes også synd på alle de navngitte menneskene han henger ut. (familien osv.) Jeg klarer ikke å le av denne bloggen, og jeg synes ikke han er morsom. Det må i tilfelle bli galgenhumor, men jeg synes det er så synd at han skal ha det slik. Og at leserne på lang vei opprettholder oppførselen hans ved å trigge han. Håper noen får hjulpet han, for det er nok helsevesenet som er løsningen. Men han er som sagt underholdning for mange, da. Ja, det er trist.. Trist at en syk person blir til en underholdning.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Ja, det er trist.. Trist at en syk person blir til en underholdning. Samtidig er det enda mer trist at han ødelegger livet til så mange andre mennesker. Alle som kommer i skade for å svare på hans mange eposter og facebookmeldinger, blir jo publisert på bloggen hans med en gang. Han sårer mange mennesker, han er ufin i språket og han er både banal og frekk. OK, så er han syk, men det burde faktisk være mulig å stenge søppel-bloggen hans. Samtidg har han nå terget på seg så mange mennesker at bare DET kan gjøre at han setter seg selv i fare!
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Samtidig er det enda mer trist at han ødelegger livet til så mange andre mennesker. Alle som kommer i skade for å svare på hans mange eposter og facebookmeldinger, blir jo publisert på bloggen hans med en gang. Han sårer mange mennesker, han er ufin i språket og han er både banal og frekk. OK, så er han syk, men det burde faktisk være mulig å stenge søppel-bloggen hans. Samtidg har han nå terget på seg så mange mennesker at bare DET kan gjøre at han setter seg selv i fare! Svarer de frekt/slenger dritt da? Isåfall fortjener de jo å bli publisert.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Svarer de frekt/slenger dritt da? Isåfall fortjener de jo å bli publisert. Nei, selvsagt gjør de ikke det... Jeg tror du må inn og lese bloggen hans, slik at du forstår hva dette handler om. Mannen skyr ingen midler, han navngir alle han har hatt sex med, alle som vennene hans har hatt sex med, alle detaljer fra hver eneste opplevelse han har. Han beskylder folk for de utroligste ting. Og skriver en del mail til slottet, fordi han mener han og kongen er i slekt, erik Ribsskog er både etter Harald Hårfagre, Odin, Muhammed, Jalla-Allah og sikkert den første brontosaurusen også. Mener han selv, iallfall.
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Nei, selvsagt gjør de ikke det... Jeg tror du må inn og lese bloggen hans, slik at du forstår hva dette handler om. Mannen skyr ingen midler, han navngir alle han har hatt sex med, alle som vennene hans har hatt sex med, alle detaljer fra hver eneste opplevelse han har. Han beskylder folk for de utroligste ting. Og skriver en del mail til slottet, fordi han mener han og kongen er i slekt, erik Ribsskog er både etter Harald Hårfagre, Odin, Muhammed, Jalla-Allah og sikkert den første brontosaurusen også. Mener han selv, iallfall. Tror den bloggen skal bli en av mine faste bloggere jeg titter innom hver dag.
sauen87 Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Drøy er han ihvertfall: Det blir så lavmål at man skulle ønske at det var en atombombe som gikk av i Oslo ifjor sommer og ikke noe kunstgjødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå