ida-girl Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hei Jeg er nå sykemeldt på grunn av bekkensmerter. Har fått overgangsstønad frem til desember og nå i februar har legen sykemeldt meg. Jeg går på skole og får studielån, men det er bare på 5800. Har akkurat sluttet å få os, og hadde tenkt til å jobbe ekstra i hjemmesykepleien igjen, men nå går jo ikke dette :@ Noen som kan hjelpe meg med hvordan svangerskapspenger fungerer nå? Tar de utgangspunkt i os eller studielånet som er så lavt :S Trenger desperat tips og hjelp!!!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Hvorfor skulle du ha rett på svangerskapspenger? Ut fra hva du skriver ser det ikke ut som du har krav på det
ida-girl Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 Det er det ikke jeg forstår heller...er legen som mente det :S hvordan skifter jeg tråd emne??? Har slått inn helt feil jeg :S
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Om du tenker på å flytte tråden, så er det bare moddene som kan gjøre det. Du kan sende en mod en pm eller skrive i ros og ris
ida-girl Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2012 Takk for svar Går det an å slette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå