Isiselin Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 Er det sånn at det er smart å ha kjøpt undertøy til dagen før en drar på prøving sånn at kjolen sitter perfekt og slik den kommer til å sitte på dagen eller venter dere med undertøyet til kjolen er kjøpt? Snaaart blir det prøving på meg også! Bare...2 uker til!!! Jippiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Undertøyet skal passe til kjolen, ikke omvendt. Kjolen er jo tusen ganger viktigere enn undertøyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar 2004 Men undertøyet kommer jo uansett ikke til å synes...?? Så er det ikke bedre å ha undertøyet ferdig sånn at en vet hvordan utringningen og magen blir? *kremt* Her skal man dyttes opp og inn for alle penga!! Ikke en valk i sikte... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 9. januar 2004 #4 Del Skrevet 9. januar 2004 Undertøyet skal passe til kjolen...som arwen sier..Jeg har kjøpt kjole først og undertøy etterpå..Og prøver med undertøy til kjolen da den kommer og ser om det passer til kjolen.. Da man prøver i en salong får man jo prøve med ett torselett.. Men hvis man har korsett i kjolen blir nok alt starmmet opp og puchet opp .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 Bestem deg for kjole først, og undertøy etterpå! Og husk å prøve undertøy MED kjolen på!!! Jeg måtte opp en størrelse i undertøy (fra 75D til 80D) når jeg tok på korsettlivet mitt, fordi puppene så flatklemte og rare ut. Uten klær satt 75D helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 9. januar 2004 Ok! Da venter jeg til jeg står i salongen! Dere kan jammen alt, dere! *bøye seg i støvet* Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 9. januar 2004 #7 Del Skrevet 9. januar 2004 Ok! Da venter jeg til jeg står i salongen! Dere kan jammen alt, dere! *bøye seg i støvet* Takk for hjelpen! Hehe, man får med seg mange triks her inne etterhvert! Jeg var fryktelig grønn da jeg begynte her selv 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. januar 2004 #8 Del Skrevet 13. januar 2004 Når man skal ut og finne kjole, er det ikke så viktig å ha rett undertøy. Men når man skal tilpasse kjolen, da må man på forhånd ha kjøpt undertøyet man skal bruke på selve dagen! Dette for at kjolen da skal sys til slik at den sitter som den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #9 Del Skrevet 13. januar 2004 Når du skal prøve, får du som regel låne korsett i brudesalongen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. januar 2004 #10 Del Skrevet 13. januar 2004 Når du skal prøve' date=' får du som regel låne korsett i brudesalongen...[/quote'] Det så jeg ikke noe til noen av de seks stedene jeg var og prøvde kjoler... Der jeg leide kjolen min solgte de riktignok korsetter i hele to størrelser, og det var to ganske små størrelser som på langt nær passet meg... Men noe låne-korsett var det ikke snakk om noe sted. Isiselin: Det er ganske forskjell på kjolene og hva slags undertøy du kan ha under... Når jeg hadde bestemt meg for kjole kjøpte jeg korsett og dro tilbake for å prøve kjolen igjen. Så viste det seg at det korsettet jeg hadde kjøpt aldeles ikke gikk under den kjolen, så da var det ut på tur igjen... Andre gang gikk det bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. januar 2004 #11 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har fått låne korsett alle de stedene jeg har vært....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå