Gå til innhold

Yeah, så en stygg jente i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du er nok et glansbilde ts.

Endret av Curlyme
  • Liker 1
Skrevet

Nope, trukke det. Ser jeg noe jeg ikke liker, har jeg inget behov for å se på det flere ganger.

Godt mulig det har skjedd, men som prinsipp ville jeg ikke gjort det igjen om jeg fikk tid til å tenke over.

• Liker 2
Skrevet

Mulig denne jenta hadde vært uheldig med utseendet, men den som er styggest i denne saken er TS.

• Liker 4
Skrevet

vet om en jente som er dritstygg... jeg kan helt fint være venner med sånne mennesker, og jeg dømmer aldri en persons personlighet utifra utseende på noen som helst måte. Men innerst inne så tenker jeg "fy faen, hun der var stygg!!" og jeg kan også glo.... se facebookbilder og bare se det stygge bildet etter det andre og lure på hvordan i huleste det er mulig å være så stygg..... vet det er slemt, men jeg klarer bare ikke å unngå å tenke sånt....

Skrevet

Jeg har nok ikke systematisk stirret på de som jeg anser som mindre pene eller mer pene, men jeg kan godt bli fascinert av noen aspekter ved noen. Om noen har veldig spesiell fasong på nesen eller hode, eller spesielt fint hår eller noe annet. Og ja - damepupper kan jeg også bli litt fascinert av! :ler:

Og jeg ser ikke dette vanligvis med skala i hodet som måler om noe er pent eller ikke, heller tenker tilbake på tidene jeg tegnet mye og tenker at det hadde vært så kult med en modell som har så spesielle trekk :)

Liker når folk har litt interessante trekk jeg.

Skrevet

Lille hesten min,

løft opp halen din

og slipp solen inn :sol:

Prøve det neste gang du ser en stygg jente - skal love deg at hun ser bedre ut med en gang! :hjertesmil:

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hmm... Er ikke slik at jeg stirrer og tenker "hahaha, så stygg!". Men merkelige og dårligt sammensatte ansikter som man ikke ser så ofte er fascinerende å hvile øynene på. Så, ja, er nok skyldig i dette jeg også :sjenert:

Men selvsagt: Om jeg ser ekstra lenge på noen av den grunnen passer jeg på at det ikke er åpenbart for den personen.

Skrevet

Jeg har også noen ganger sett mennesker som er skikkelig stygge- og ja, det er fascinerende, men jeg stirrer ikke på dem åpenlyst, selvsagt.

Det dummeste jeg hører er når enkelte påstår at "ingen er stygge" og "alle er pene på en eller annen måte", for sånn er det nemlig ikke. Jeg vet om noen få som rett og slett er så frastøtende at det gjør vondt å se på dem.

Skrevet

Skal også innrømme at jeg tar meg selv i å glo litt noen ganger. Prøver å glo diskre så har har aldri blitt oppdaget.

Jeg kan glo fordi folk er stygge, pene, har en skavank eller at de likner veldig på noen jeg kjenner.

Ikke alle er like flinke til å skjule at de glor. Så når jeg oppdager at noen glor på meg, er jeg veldig nyskjerrig på hvorfor.

Skrevet

Hvordan vet dere at dere ikke blir "oppdaget" når dere glor?

Tro meg, vi merker både stirringa, forakten og den litt morbide facinasjonen. Vi synes bare ikke det er spesielt interessant å føre noen samtale med dere om hvor stygge dere syns vi er, så vi nevner det sjeldent.

Gjest Nenya82
Skrevet

Bare fordi det ikke ser ut som man blir oppdaget så betyr det ikke at det er sånn.

Skulle tro man merket det om man for eksempel satt på et venterom og noen glodde helt åpenlyst på en.Er ikke sikkert den man glor på gir uttrykk for at h*n har oppdaget det.Jeg merker det i hvertfall godt om noen glor,og det er lett å oppdage spesielt siden den som glor gjerne prøver å skjule det når man ser i deres retning.

Man merker det også om noen glor "diskre" bort på en,men om man velger å bry seg om det er jo en helt annen sak.

Skrevet

Av og til kan jeg ta meg selv i kaste et ekstra blikk hvis noen har et uvanlig utseende (på alle måter), skiller seg ut osv. Men sitter aldri og glor på folk, og føler meg alltid uberteit når jeg tar meg selv i å tenke sånne tanker.

Det er forresten utrolig enkelt å merke at noen stirrer på deg, selv om det ikke ser sånn ut.

Skrevet

Selvfølgelig merker folk det,hvis dere tror annet er dere dumme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...