AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 I dag så jeg en jente på et venterom jeg syntes var usedvanlig lite pen. Øynene stod tett sammen, og hele henne var bare helt fascinerende lite pen. Jeg måtte jo seff glo på henne innimellom, og jeg glor som regel aldri på folk som er stygge. Stygge folk er fascinerende, mens vakre folk er platte og kjedelige. Har vokst opp blant mange pene jenter, ikke overdådig pene jenter som alle snur seg etter i stum beundring, men generelt pene familiemedlemmer samt venner. Jeg går for å være pen/søt, men har samtidig hatt venner som har vært enda penere, av den typen menn snur seg etter. Ikke misforstå, jeg bryr meg ikke så mye om utseende, men i dag så MÅTTE jeg se på denne jenta. Tror ikke hun la merke til det heller, virket ikke som at hun brydde seg. Nei, nistirret ikke. Er det noen andre som klarer å gå ut av boblen sin og innrømme at de har gjort det samme? Vi er tross alt mennesker, og klarer å bedømme mellom stygt og pent. Og ja, det er sikkert noen som synes hun er ufattelig vakker, i og med at skjønnhet er subjektivt, men det er ikke det som er saken nå. 1
GammelKaktus Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Uff, stakkars jente... Håper ikke hun la merke til at du glodde. Alle har vel på et tidspunkt truffet på et menneske som var usedvanlig pent eller styggt, men stirring er ikke så bra. Det er ikke alle som har behov for å lage en tråd om det på et forum heller, men alle er forskjellige... 11
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Hahaha, for en tragisk trådstarter. 27
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Tror nok de fleste som har et utseende å skryte av (og som selv vet det), må innrømme for seg selv at de har gjort dette! Kjenner meg igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Lenge siden nå da. Rota med en jente som var usedvanlig lite pen engang jeg var ute på byen og druknet sorger. Var ikke helt meg selv men er ikke så mye å si. Skulle egentlig ikke gå så langt men jenter som henne har lettere for å sjekke deg opp i og med at hun ikke blir sjekket opp selv. Øynene var tettsittende, store og skjeløyd. Hun hadde også ekstra kilo på kroppen og stort hår. Ikkje helt vakkert å se på og helt grusomt å si egentlig. Fikk dårlig samvittighet etterpå. Prøvde å behandle henne bra i ettertid men gikk dårlig. Ja, jeg utnyttet henne...og sa til en kamerat at hun var stygg etterpå når hun dro hjem. Men å glo på de som er stygge kjenner jeg meg særdeles lite igjen i.
Gjest Nenya82 Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Javel,du syns hun var stygg,men hva så?Er det noen grunn til å glo på et annet menneske og tenke masse negativt om henne? Nei,jeg har faktisk ikke glodd på noen fordi jeg syns de var stygge,og tror at jeg er noe bedre selv. Jeg har derimot glodd litt hvis jeg syns noen var veldig pene/hadde kul stil eller sånne som skiller seg ut litt(på en positiv måte). Endret 22. februar 2012 av Nenya82 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Tror nok de fleste som har et utseende å skryte av (og som selv vet det), må innrømme for seg selv at de har gjort dette! Kjenner meg igjen. Jeg tror heller det er folk so selv tror og ønsker inderlige å være pene som har behov for å tenke over andres utseende. Det er ikke et tegn på selvsikkerhet, men et tegn på usikkerhet. 11
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 jeg har stirret ja. men har også stirret på veldig pene mennesker :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Håper noen syns du er stygg og glor på deg så kan du jo kjenne på hvordan det føles. 5
Gjest BettyBoop Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 I dag så jeg en jente på et venterom jeg syntes var usedvanlig lite pen. Øynene stod tett sammen, og hele henne var bare helt fascinerende lite pen. Jeg måtte jo seff glo på henne innimellom, og jeg glor som regel aldri på folk som er stygge. Stygge folk er fascinerende, mens vakre folk er platte og kjedelige. Har vokst opp blant mange pene jenter, ikke overdådig pene jenter som alle snur seg etter i stum beundring, men generelt pene familiemedlemmer samt venner. Jeg går for å være pen/søt, men har samtidig hatt venner som har vært enda penere, av den typen menn snur seg etter. Ikke misforstå, jeg bryr meg ikke så mye om utseende, men i dag så MÅTTE jeg se på denne jenta. Tror ikke hun la merke til det heller, virket ikke som at hun brydde seg. Nei, nistirret ikke. Er det noen andre som klarer å gå ut av boblen sin og innrømme at de har gjort det samme? Vi er tross alt mennesker, og klarer å bedømme mellom stygt og pent. Og ja, det er sikkert noen som synes hun er ufattelig vakker, i og med at skjønnhet er subjektivt, men det er ikke det som er saken nå. Innrømmer at jeg har reagert dersom jeg har sett en person med et oppsiktsvekkende annerledes utseende, både positivt og negativt. Ikke at jeg stirrer, men jeg tenkler sånn: Jøss. går det an. Men stakkars hu jenta da.
AnneBonny Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Er det noen andre som klarer å gå ut av boblen sin og innrømme at de har gjort det samme? Vi er tross alt mennesker, og klarer å bedømme mellom stygt og pent. Nja, uansett om jeg kan skille på hva som er individuelt pent eller ikke og skille på moral og mennesklighet, kan jeg med sikkerhet si at jeg verken befinner meg på utsiden eller på innsiden av denne boblen som stirrer på stygge mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Et usedvanlig lite pent venterom? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Tusen takk for komplimentet, TS. Mulig jeg er så stygg at du finner det facinerende, men jeg er i hvertfall ikke like selvgod som deg og jeg holder meg for god til å tydelig vise andre hva jeg tenker om dem. Det må da telle for noe. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Dette handler vel ikke om hvorvidt man mener noen er vakre eller ikke, men snarere om normal folkeskikk? Mennesker som åpenlyst glor på andre ser ut som de aldri har sett folk før, etter min mening. Jeg reagerer mye mer på oppførsel enn på utseende. Så jeg er vel ikke i en boble når jeg innrømmer at jeg legger merke til "glanere". Dere er vel klar over hvor idiotisk dere opptrer? 8
Gjest Maruwan Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Har hørt gjetord om en fyr i Holland som så ut som en "S". "S'en", kalte de ham visst. Er litt trist for at jeg ikke fikk oppleve det selv. Rumpa stod viss ut den ene veien, magen den andre veien, buksa var dratt langt opp på ryggen slik at beltet stod helt vertikalt med spennet mot bakken mens nakken svaiet bakover igjen. Derfor "S'en", eller "essen" (som igjen blir et fint ordspill på tysk). Det fortelles at det var umulig ikke å se på ham. Tar dog høyde for at dette kan være et fabelmenneske, iogmed at jeg ikke fikk se det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #17 Skrevet 22. februar 2012 Stakkars jente. Hun er sikkert vant til å bli stirret på. Jeg ser for meg at hun tar andres blikk som en bekreftelse på hun er stygg og får problemer av det.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 Ja, det har jeg ingen problemer med å innrømme! De gangene jeg ser noe som er direkte frastøtende ser jeg ofte to ganger ekstra for å forsikre meg at jeg så rett.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #19 Skrevet 22. februar 2012 Det er en sjanse for at denne jenten har slitt med seg selv og at slike "glanere" kan være siste bit for henne. Kanskje hun kom hjem og skadet seg selv, eller verre? Folk må virkelig begynne å tenke konsekvenser. 7
Gjest Maruwan Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 Det er en sjanse for at denne jenten har slitt med seg selv og at slike "glanere" kan være siste bit for henne. Kanskje hun kom hjem og skadet seg selv, eller verre? Folk må virkelig begynne å tenke konsekvenser. Kan jo hende at hun trodde han var tiltrukket av henne også. Det tror alltid jeg når folk stirrer ihvertfall. Helt til jeg kommer hjem, tar en kikk i speilet og oppdager at jeg har tannkrem rundt kjeften eller noe sånn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå