Virina Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hei Jeg lurer helt enkelt på om noen her inne vet hvor man kan få kjøpt Jeffrey Campbell sko? Jeg vet ikke om jeg ønsker ta sjansen på å bestille over nettet da jeg er veldig usikker på størrelsen på disse skoene og den slags, og skulle gjerne ha prøvd dem før jeg eventuelt kjøper dem Endret 22. februar 2012 av Virina
Gjest carmii Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Vanskelig å svare siden hvilke butikker du får kjøpt dem i siden jeg ikke vet hvor du bor. Men det er ikke farlig å kjøpe dem på internett. De er "normal" i størrelsen, pluss at det er veldig enkelt å retunere dem om de allikevell ikke skulle passe eller om du ikke liker dem på. Sjekk ut Nelly og lillevinkelsko.no
Virina Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 Vanskelig å svare siden hvilke butikker du får kjøpt dem i siden jeg ikke vet hvor du bor. Men det er ikke farlig å kjøpe dem på internett. De er "normal" i størrelsen, pluss at det er veldig enkelt å retunere dem om de allikevell ikke skulle passe eller om du ikke liker dem på. Sjekk ut Nelly og lillevinkelsko.no Jeg bor i Lillehammer Har sjekket ut både Nelly og lillevinkelsko, men der er de utsolgt for min størrelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå