Gå til innhold

Jeffrey Campbell - hvilke butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Jeg lurer helt enkelt på om noen her inne vet hvor man kan få kjøpt Jeffrey Campbell sko? Jeg vet ikke om jeg ønsker ta sjansen på å bestille over nettet da jeg er veldig usikker på størrelsen på disse skoene og den slags, og skulle gjerne ha prøvd dem før jeg eventuelt kjøper dem :sjenert:

Endret av Virina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare siden hvilke butikker du får kjøpt dem i siden jeg ikke vet hvor du bor. Men det er ikke farlig å kjøpe dem på internett. De er "normal" i størrelsen, pluss at det er veldig enkelt å retunere dem om de allikevell ikke skulle passe eller om du ikke liker dem på. Sjekk ut Nelly og lillevinkelsko.no :)

Skrevet

Vanskelig å svare siden hvilke butikker du får kjøpt dem i siden jeg ikke vet hvor du bor. Men det er ikke farlig å kjøpe dem på internett. De er "normal" i størrelsen, pluss at det er veldig enkelt å retunere dem om de allikevell ikke skulle passe eller om du ikke liker dem på. Sjekk ut Nelly og lillevinkelsko.no :)

Jeg bor i Lillehammer :) Har sjekket ut både Nelly og lillevinkelsko, men der er de utsolgt for min størrelse :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...