AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg ble inspirert av tråden: "Standard brudkjole" og lurer på hvordan DIN drømme brudekjole ser ut? Jeg personlig elsker enkle kjoler med lange slør, men har sett mange bruder med disse såkalt "bløtkake-kjolene" og må si at de så nydelige ut med en slik kjole, men den passer ikke for alle. Post gjerne et bilde av drømmekjolen din
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Drømme brudekjolen min ser slik ut; http://thefashioners.com/no/brudekjoler/43-tf1014.html + perleørdedobber 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Drømme brudekjolen min ser slik ut; http://thefashioners.com/no/brudekjoler/43-tf1014.html + perleørdedobber Smell på et par stropper så har du en lekker nattkjole til bryllupsnatta! 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 En lett havfrukjole med blondeermer. Har ikke funnet noen bilder ennå. Men det blir nok en bunad. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Den ser ut som alle andre brudekjoler, etter den nevnte tråden å dømme (Jeg er forresten så skitlei alle de som slenger mindre hyggelige kommentarer - altså de som ikke er konstruktive, men bare slenger dritt - innpå forumet her, at jeg føler ikke for å verken beskrive eller legge ut bilde av drømmekjolen min. ) 1
Gjest Tigress Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Altså, eg er gift, og gifta meg i ein genserkjole frå VS til heile 25 dollar, så dette er berre tankespinneri. Men, i alle fall: matt silke, smal silhouett (men med vidde i skjørtet slik at ein ikkje treng splitt for å kunne gå) og halterneck. Ikkje noko dill, ikkje strass eller blonder eller noko slikt. Og ikkje slør. Skyhøge, kvite d'orsay pumps. Endret 23. februar 2012 av Tigress
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Den ser ut som alle andre brudekjoler, etter den nevnte tråden å dømme (Jeg er forresten så skitlei alle de som slenger mindre hyggelige kommentarer - altså de som ikke er konstruktive, men bare slenger dritt - innpå forumet her, at jeg føler ikke for å verken beskrive eller legge ut bilde av drømmekjolen min. ) Enig. Naive meg trodde dette var et hyggelig forum å være på, snakke om en av livets store og FANTASTISKE begivenheter! Men neida - det må alltid være noen surpomper som er ute etter å slenge litt spydigheter. Du får trøste deg med at de antagelig ikke har det så kjempefint med seg selv. Har man det så har man heller ikke behov for å slenge rundt seg med ekle bemerkninger ;-)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Drømmekjolen Kjolen jeg skal gifte meg i 1
Samulita Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Drømmekjolen Kjolen jeg skal gifte meg i Hvis det er drømmekjolen, hvorfor har du da valgt en som er så annerledes?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Hvis det er drømmekjolen, hvorfor har du da valgt en som er så annerledes? Vel, nettopp på grunn av noe av det som ble diskutert i den tråden denne er inspirert av: den ville ikke kledd meg. Jeg tror hvertfall ikke det, jeg har ikke fått prøvd den siden den har gått ut av produksjon. Jeg har litt mage og tror det ville blitt veldig synlig siden kjolen er svært markert ved hoftene. Kjolen jeg har kjøpt markerer midjen som nettopp er mitt smaleste punkt. Jeg har også litt store og slappe overarmer (er ikke overvektig, men har en del til overs her og der etter vektnedgang) så jeg vil skjule disse med en bolero og det ville ikke passet til drømmekjolen. Kjolen jeg har kjøpt er nydelig og sitter som et skudd, jeg ser faktisk slank ut i den og jeg kan ha bolero til, så da ble det den
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Her er min drømmekjole. Har ikke sett den i virkeligheten ennda.
Gjest alille Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Hvis det er drømmekjolen, hvorfor har du da valgt en som er så annerledes? Det er ikke alltid drømmekjolen er identisk med kjolen som passer kroppen, vet du. Personlig drømmer jeg om en kjole i havfruefasong eller hva det kalles (sånn som denne), men jeg vet jo at jeg ville sett superdust ut i en sånn kjole, så det blir aldri noe sånt på meg. dessuten bytter drømmekjolen utseende med jevne mellomrom, og derfor tror jeg ikke at jeg vil gifte meg i brudekjole i det hele tatt, for faren er stor for at jeg noen år etterpå synes den var kjip...
Gjest alille Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 En stor periode drømte jeg om rød brudekjole, og jeg må innrømme at den drømmen fortsatt sitter litt igjen...! Sånn som denne eller denne. *sukk*
Gjest halebein Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg synes det er så kult med kjoler som har litt barokk/empire/historisk preg:) Høyt liv og firkantede lave utrigninger synes jeg også er pent:) Kjoler som skiller seg litt ut. Tror jeg ville gått for noe slikt om jeg skulle giftet meg, og hadde råd. Nå er jeg ikke så inne på brudemoter, og dette er sikkert HELT ut, men jeg synes det er veldig stilig. Endret 23. februar 2012 av halebein 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå