LilleDråpen Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er ei jente på 18 år, 170 høy og veier ca rundt 80 kg give or take. Skulle gjerne ha komt meg ned under 70kg. Problemområdene mine er hovedsakelig mage og lår,, jeg er ikke verdens flinkeste person til å spise, men har blitt bedre etter jeg begynte å jobbe i barnehage. Jeg er i bevegelse hele dagen og spiser ganske normalt- men, jeg går bare opp i vekt! Er det noen som har treningstips og eventuelle kosttips? (kan godt anbefale måltidserstattere, har sett på det lenge). Vekta begynner å bli ett problem, og jeg vil gjerne gjøre noe med det, derfor tas tips imot med stooor takk
Gjest *Maja* Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Den eneste måten å gå ned i vekt på er å spise sunt og mindre enn du forbrenner. For en strammere og fastere kropp må en trene. Det er ingen kjappe løsninger til en sunn livsstil. 2
Zakuro Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Er enig med Maja her, det er dessverre ingen snarveier:) Regn ut din BMR og fett prosent, og spis litt mindre kalorier enn din BMR slike at du får et kalori underskudd. Husk at det må være moderat om du skal trene; kroppen må ha energi for å trene! Og husk å bygg muskler! Muskler forbrenner mer enn fett, sånn at du får et høyere kalori forbruk:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå