Gå til innhold

Orgasme av å suge?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har et litt spesielt spørsmål å komme med, men jeg får orgasme når jeg suger kjæresten min. Jeg blir så vanvittig kåt av det, og blir så opphisset av at han har det bra, og kommer altså selv også, selv om han ikke nødvendigvis tar på meg. Er det flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått orgasme, men jeg blir utrolig tent av å suge mannen min - jeg nyter å se at han har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

8) Blir veldig kåt av å suge, ja, det er utrolig gøy.... Og kan få orgasme av det, også.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått orgasme, men jeg blir utrolig tent av å suge mannen min - jeg nyter å se at han har det bra!

Nettopp :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir veldig kåt av å suge mannen ,å se at han får det til . Men jeg for ikke orgasme selv mens jeg suger han , så lett er det ikke nei .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Johannes J.

:kul:

Jeg hadde en afære med ei jente for en del år tilbake fom fikk orgasme av å bli kjærlet på brystene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:kul:

Jeg hadde en afære med ei jente for en del år tilbake fom fikk orgasme av å bli kjærlet på brystene....

:) Er ikke det ganske vanlig da? Jeg får puppeorgasme villig vekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Gamle Alex veldig sjalu' date=' hu vil også ha sånne orgasmer :o[/quote']

:trøste: Vet hvordan du har det...

Jeg er også missunnelig - har ei venninne (ei anna enn Glammy asså) som også får puppeorgasme... men ikke jeg nei :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

*brisker seg* Yepp, jeg er ganske så fornøyd med mine puppe-orgamser, og "når jeg suger-orgasmer" Kanskje jeg er priviligert, eller muligens bare veldig kåt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...