Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tycks?

Serien har blitt hypet litt i forkant. Jeg synes ikke den lever helt opp til forventningene, men har bestemt meg for å se ferdig sesong 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker den godt jeg.

Skrevet

Jeg tar den opp, og tenker å begynne å se den når jeg har fått en 4-5 episoder på opptakeren :)

Skrevet

Jeg får litt Lost-vibber når jeg ser den, det er ikke så mye framgang i hver episode.

Gjest Nenya82
Skrevet

Jeg følger med,og skal se ferdig sesong 1,men samtidig lurer jeg på hvor lenge de kan holde på.Ser for meg at den lett kan bli litt som Lost.

Likte Lost jeg,men ble kanskje litt for mange sesonger av den.

Skrevet

Jeg så episode én, og syns det var overraskende dårlig. Dessverre. Syns ikke det holdt mål.

Syns det var dårlige skuespillere, og mye rart:

*spoiler alert*Første episode *spoiler alert*

Det har vært lett etter han fyren i et halvt år. Men etter noe som virker som fem minutter finner de båten hans uten problemer. Og når en tenåringsjente forteller om mørke krefter som er fanga i en kokong og at dette er sjelen til en eller annen....så er det ingen som ler eller ikke tror på det, alle er fullstendig inneforstått med det og tror på alt.

Også syns jeg det var slitsomt med de håndholdte kameraene og all vinkelskiftinga.

• Liker 1
Skrevet

Minner meg mer om Blair Witch Project eller Paranormal Activity enn Lost

Skrevet

Eg vart heller ikkje så veldig overbevist om at dette er ein serie eg følgje vidare. Og eg hadde ikkje ein gong høyrt om serien før eg såg dei tre første episodane, så det var i alle fall ikkje det at eg hadde for høge forventningar på førehand...

Men eg vart ikkje mindre redd for dukker, då! Æææh!

Gjest Nenya82
Skrevet

Minner meg mer om Blair Witch Project eller Paranormal Activity enn Lost

Kanskje ikke så rart at den minner om Paranormal Activity siden det er de som står bak de filmene som også har laget The river.

Skrevet

Jeg ser på nå, så får vi se hvor lenge det varer. Syns faktisk forrige episode var litt skummel. Jeg ble ikke så fenget som jeg ble av Lost i begynnelsen, men så mistet Lost meg etter et par sesonger da når de rotet seg så til de grader bort. Så hvis de har progresjon og ikke roter seg borti all slags mulige rare konspirasjoner og slikt så kanskje jeg følger med til slutt.

Skrevet

Hvilken dag går denne serien? Og på hvilken kanal? Husker å ha sett reklame men det er lenge siden.

Skrevet

Tirsdager kl 22 på MAX

Skrevet

Dere som har sett litt, er det en spenningsserie eller mer en sånn skummel/thriller-greie? Så reklamen for en stund siden og hadde lyst til å se, men så glemte jeg det helt :klaske:

Skrevet

Det er i kategorien action/triller/overnaturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...