AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 I går var jeg på besøk hos den nye kjærsten min. Det endte med mye heftig klining i sengen. Håret ble ekkelt og bustete så jeg satt det opp i en hestehale. Når jeg kom hjem å skulle legge meg, og så meg selv i speilet, fikk jeg nesten sjokk. All sminken min var borte og leppene mine var knallrøde. Jeg pleier somregel å ha litt lyse lepper. Det var heller ikke bare leppene mine som var røde men nesen min var også knall rød, og jeg var sort under øynene. At han ikke reagerte på hvor jeg forandra meg fra jeg kom til jeg dro er utrolig. Er det noen som har tips om hvordan sminken kan holde seg på selv om det blir en del klining ?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Herregud, vær glad du har en som liker deg og ikke sminkemasken. Det er helt normalt å miste sminken i det området når det går hett for seg. Bruk heller mindre sminke så blir ikke forskjellen så stor. 1
mEditari Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Bruk en primer og/eller fikseringsspray. Vannfast maskara er jo også kjekt. Eller så er jeg enig med forrigemann her - ta på mindre sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå