Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Hei! Jeg holder på å få lange negler igjen, etter mange år med biting :o Det jeg lurer på er om det finnes noe som kan gjøre neglene sterke? Mine er ganske skjøre, og kan knekke fort om de blir for lange. håper dere har noen gode råd:)
14062003 Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har hatt veldig god effekt av å knaske b-vitaminer.
Gjest Étoile Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har også vært neglebiter. Jeg sluttet for et par år siden, men neglene var skjøre og knakk når det ble litt lengde på de. Jeg begynte å bruke negleolje og negleprotein fra Nailtiques for en stund siden, og det har hjulpet mye. Neglene har blitt mye sterkere, nå må jeg bare bli flink til å file... Du kan bestille Nailtiques på www.lookfantastic.com, ellers så finnes det kanskje hos negledesignere.
stinegull Skrevet 11. januar 2004 #4 Skrevet 11. januar 2004 jeg bruker SOlar Oil,de fleste Negledesignere selger det i butikken sin. Super bra produkt, for neglene dine trenger fuktighet i form av olje. masserer inn flere ganger om dagen og neglene blir super sterke Jeg bruker også en neglforsterker. Akkurat nå en fra Christian Dior,(fikk til jul) Det beste jeg har brukt er Seche Plus, kjøpt hos Neglakademiet.Den og SOlar Oil=suverent En del negledesignere selger dette også.
Gjest Virvel Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Det kan hende du mangler B-vitaminer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå