danbanan Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Noen her inne som driver med foto, enten som hobby eller profosjonelt? I så fall, så hadde det vært morro å sett bildene deres=)
jie-jie Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Broren min er hobbyfotograf. Skal se om jeg får fisket frem noen av bildene hans i helgen (:
Drømmespill Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 drev en del med fotografi før, før jeg konkuderte med at jeg ikke ville bli fotograf som yrke. Nå er det ikke så mye fotografering lenger, men av og til så dukker inspirasjonen opp likevel. en del bilder ligger her, men de begynner å bli noen år gamle.
danbanan Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2012 drev en del med fotografi før, før jeg konkuderte med at jeg ikke ville bli fotograf som yrke. Nå er det ikke så mye fotografering lenger, men av og til så dukker inspirasjonen opp likevel. en del bilder ligger her, men de begynner å bli noen år gamle. Takk for linken, mye fine potretter der=) Her er min deviantart side; http://ornata83.deviantart.com/gallery/
K.B.E Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Har drevet litt med det i skolesammenheng, og jeg har smått begynt å tenke om jeg skal søke på film og fotolinje på fhs.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 http://cadillacjack.smugmug.com/ styrer litt som fotograf, får faktisk betalt innimellom og
Ryvre Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Broren min er hobbyfotograf. Skal se om jeg får fisket frem noen av bildene hans i helgen (: Men da må du spørre han først da. Det er jo ikke lov å publisere andre sine bilder uten deres tillatelse. Selv har jeg bildene min på maskina og en del på facebook, og sistnevnte vil jeg ikke akkurat publisere
Gjest badeand1 Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Takk for linken, mye fine potretter der=) Her er min deviantart side; http://ornata83.deviantart.com/gallery/ Nydelige bilder!
Ryvre Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Kanskje jeg skal lage meg en hjemmeside? Hmmm
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 her er min flickr Er fotografistudent, men har ikke gjort noe bra foto på dritlenge. Føler at alle bildene er dødskjipe!
danbanan Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2012 Nydelige bilder! takk for det, men kan enda bedre, det vet jeg :gjeiper: Først og fremst må jeg få oppgradert utstyret mitt og ikke minst få reist litt mere, enten innlands eller utlands;)
Gjest BamseB Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Tar bilder av det meste, har vel rundt 15 000,- fra de siste 8 årene, såklart det har blitt noen bra Har hatt bilder i kalendre, aviser, jaktmagasiner og sånn. For min del handler det om å forevige uforglemmelige episoder, vakre ting og koselige stemninger. Det er absolutt på hobbybasis, den dagen hobbyen minner om en jobb eller et must så legger jeg den fra meg. Vil prøve å forholde meg anonym her inne så de "kjente" bildene holder jeg for meg selv, men skal se om jeg ikke finner et par andre brukbare bilder som ikke har sett offentligheten Syns det er fint med dere som leker med lukkkertid og lyssetting, men personlig mener jeg at man kan få et vel så bra bilde med en mobiltelefon...
Romilo Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Driver med foto! Du kan se noen av bildene mine her: foto og bare bla bortover Endret 23. februar 2012 av Romilo
I Grosny Skrevet 26. februar 2012 #15 Skrevet 26. februar 2012 (endret) her er min flickr Er fotografistudent, men har ikke gjort noe bra foto på dritlenge. Føler at alle bildene er dødskjipe! Jeg likte vanvittig bra portrettet "Claire" med stripete tskjorte. Jeg vil ikke si noe om meg og foto, her og nå, fordi da mister jeg litt anonymitet. Men jeg kan foto. Endret 26. februar 2012 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå