Gå til innhold

Dere med hund på Bjørkelangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kunne tenke meg å jobbe som hundelufter mandag-fredag, dagtid, på Bjørkelangen.

Tenker på de som av forskjellige grunner trenger dette, eller bare ønsker at hunden skal få en tur ut imens de er på jobb. :hund:

Vet dere om det finnes noen som har bruk for en slik tjeneste, og at jeg fint kan satse på dette?

Om noen har erfaring, så kom gjerne med tips.

Det er ikke et foretak med store inntekter jeg tenker å satse på akkuratt. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvor gammel er du?

Tidlig i 20 åra.

Skrevet

Gå heller inn i forumet på www.canis.no og hør der, antakelig flere hundeeiere der enn her.....

Skrevet

Gå heller inn i forumet på www.canis.no og hør der, antakelig flere hundeeiere der enn her.....

Ja det er nok lurt. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Ville bare si at jeg synes det er et godt tiltak, og at vi er blant de som ønsker oss en som kan lufte hund. Dessverre er det ikke så lett å finne noen. Tror du helt sikkert finne noen som kan trenge en slik tjeneste om du legger ut annonse på canis, dyrenett osv. Kanskje henge opp lapp på nærbutikken også?

Skrevet

Opprett et enkeltmannsforetak, få laget en ordentlig hjemmeside, heng opp lapper og heng på kjæledyrsforum. I Oslo vet jeg om flere som ønsker slikt, skulle ikke tro behovet var mindre på Bjørkelangen, men mindre sted gir deg jo mindre kundebase.

Skrevet

Det er jo mange som jobber et stykke unna der ute. Så det er garantert mange hunder som sitter hjemme alene på dagtid. Det er en dyrlege der ute, de er veldig greie, hør med de, kanskje de vet om noen, og heng opp lapp der.

Jeg ville hengt opp lapper i butikker, er mange gamle der som ikke er på nettet.

Har du bil? Det er sikkert mange i området rundt som også trenger hundelufter.

Skrevet

Jeg bodde på de kanter før og savnet en slik tjeneste til mine 6 hunder. Heng opp en lapp hos veterinærer på Bjørkelangen + ta kontakt med hundeklubben. Jeg ville forøvrig ikke opprettet et enkeltmannsforetak sånn med det første. Det krever veldig mye. Start i det små. Lykke til :-)

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg trenger noen til å gå med min!! Bor på aurskog...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...