Fruktninja Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Emnet sier vel det meste... Lurer rett og slett på om dere betaler forsikringene på for eller etterskudd? Feks en bilforsikring , for februar måned. Er det vanligst å betale denne i januar, februar eller mars?
Fruktninja Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 Vet du om det gjelder alle forsikringer??
Fruktninja Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2012 Vet du om det gjelder alle forsikringer, i alle selskaper?
Gjest Wei Wei Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg vil tro at det gjelder alle. Man forsikrer jo seg selv mot noe som skjer i fremtiden, så etterskud høres rart ut.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Vet du om det gjelder alle forsikringer?? Jeg har hatt forsikringer hos Gjensidige, Frende, If, Vesta og Europeiske, både hus-, innbo-, ufør-, liv-, reise-, bil-, ulykke-, person- og båtforsikring, og de har alle vært betalt forskuddsvis.
Fruktninja Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har Gjensidige, og trodde at de var betaling på forskudd, men det trekket som ligger i banken nå er for forrige måned, og de vil ikke si om de har byttet til etterskuddsvis betaling eller noe slikt....
Glitnir Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Forsikring betales alltid på forskudd. Om det er måned, kvartal eller år varierer nok, men alltid på forskudd. Vi betaler alt for hele året i januar. Om vi skulle delt opp og betalt pr. måned eller kvartal måtte vi betalt ekstra for det, så der vi har forsikring lønner det seg å betale hele året på forskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå