Gå til innhold

Horete med åpen rygg på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på date på lørdag, og har lyst til å ha en åpen-rygg-genser på meg. En slik, bare med armer

Er dette greit, eller virker det billig? Vil ikke vise for mye første date. Skal ha en tubebh i blonder under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes horete er å ta i, men det er nok ikke det jeg ville valgt selv, nei. I alle fall ikke med tube-BH med blonder under.

Endret av Gjesten
  • Liker 1
Skrevet

Så du skal vise bhen også?

Hm jeg vet ikke. Det kan være sexy og stilfult, men det kommer an på stoff, farger og hva du har til.

Skrevet

Så du skal vise bhen også?

Hm jeg vet ikke. Det kan være sexy og stilfult, men det kommer an på stoff, farger og hva du har til.

Vanlig bomull , svart. Samme med blonde-tubebh'en. Den er også svart.

Eksen hans er kristen, så det kan være han syns det er drøyt?

Skrevet

Horete er miniskjørt og bar mage.

Jeg syns den var fin, og ville ikke reagert med å sette horestempel på deg.

Bare sørg for at BH`en ikke er for synlig, fargesprakende o.s.v.

Gjest Solsmil
Skrevet

synes det var helt greit. synes det er mye mer horete med kjempekort skjørt eller dyyp utrigning foran.

Skrevet

Hvis du allerede er usikker vil det nok ikke være fint på deg, siden du da ikke kommer til å føle deg vel.

• Liker 1
Skrevet

Den er drøy ja.

Hvorfor det? Ts sier jo den er med armer.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det? Ts sier jo den er med armer.

Fordi jeg syns det!

Skrevet

Kunne vært artig med synspunkter fra menn her:)

Skrevet (endret)

Jeg synes det så ut som en fin topp, men ikke noe jeg ville hatt på på date. For lite "pyntet" for min del. Uansett:

Ville tatt på meg noe annet for å være sikker på å føle meg vel istedenfor å være redd for å oppfattes som horete - føler du deg bedre, så ser du bedre ut:)

Edit: Uansett plagg med åpen rygg så bør man ha en bh som ikke synes/gå uten bh, jeg synes åpen rygg kan være utrolig pent, men en bh ødelegger helheten i det..

Endret av Ananas.
  • Liker 2
Skrevet

Neineinei. Det synes jeg faktisk blir tacky.

Virker? Hva er tacky med det? Jeg synes det var knall,ts

Gjest Tigress
Skrevet

Off, den blondetubegreia var grufull. Men så er eg av dei som meiner at anten får ein gå uten bh, eller så får ein finne ein annan topp i slike høve.

Eg synest ikkje toppen med open rygg var horete - men i februar synest eg kan hende det er eit litt høgt skrik om merksemd - så mykje viktigare å vere sexy enn å skydde seg mot lungeverk, liksom.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er ts?

Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er ts?

Jeg er 24 :)

Skrevet

Off, den blondetubegreia var grufull. Men så er eg av dei som meiner at anten får ein gå uten bh, eller så får ein finne ein annan topp i slike høve.

Eg synest ikkje toppen med open rygg var horete - men i februar synest eg kan hende det er eit litt høgt skrik om merksemd - så mykje viktigare å vere sexy enn å skydde seg mot lungeverk, liksom.

Uten BH er iallefall tacky!!

Gjest Spinell
Skrevet

Man bruker ikke BH under en slik topp, og tube-BH'en var bare ikke bra (tacky er nevnt). Med denne toppen er det enten puppeteip eller ingen ting som gjelder. Hvis ingen av disse alternativene passer, så er toppen feil til kroppen som skal bære den.

Åpen rygg er fint til de som ikke trenger vanlig BH, men passer som Tigress sier kanskje best i alle andre enn årets kaldeste måned.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...