AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg sprekker ofte fordi jeg ikke har en konkret plan på hva jeg skal spise. Jeg tar det litt som det kommer, men det går ikke. Jeg må faktisk ha en matplan og følge den slavisk. Jeg er jo veldig glad i mat med mye fett og sukker så det er vanskelig å finne lavkalori mat som også smaker godt! Noen forslag til hva jeg kan spise uten å gå lei? Til frokost, lunsj, etter trening, middag og kanskje kvelds? Blir så fort lei av knekkebrød med mager skinke, liksom og tørr kalkunfilet med mager kesam til middag... æsj
lille-lure Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 frokost: Omelet med skinke,ost, paprika, løk og tomat Luns: tunfisksalat med grove rundstykker Etter trening: proteinshake middag: kylling/svin/fisk med brokkoli, ris og creme fraiche med olvenolje,hvitløk og chilli som dipp kvelds: kesam naturell med litt fun light saft
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Dette er min dagsplan: Frokost: havregrøt laget med lettmelk/skummetmelk med en dryss kanel over mm: eple lunsj: kyllingsalat med pastaskruer mm: en boks med ananas og en kiwi mm2: en neve med nøtter (mandler, cashew) middag: laksewok kvelds: fruktsalat med skyr vanilje etter trening: banan og sjokomelk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå