Eliza Skrevet 9. januar 2004 #1 Del Skrevet 9. januar 2004 I vår jakt på ny bil har vi vært innom både Subaru, Skoda og Passat... Nå har det imidlertid dukket opp en 1997- modell Volvo V70, som har gått meget lite i forhold til sin alder (kun 57.000 km på 7 år). Masse ekstrautstyr, og meget pent holdt. OK pris også. Noen Volvo-entusiaster som kan bombardere meg med argumenter FOR å kjøpe denne bilen? Er nemlig født med en slags Volvo-aversjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #2 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg drømmer selv om en slik bil! Slå til!! Litt "family"-bil, men dersom dere har det, så er det bare å gå for det. Hva er prisen da? Gjennom privat eller gjennom forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 9. januar 2004 205.000 gjennom forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 9. januar 2004 #4 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg hadde en volvo i 2 år (gammel model). Var SÅ fornøyd med den. Ikke noe tull med reperasjoner, og god å kjøre. Følte meg skikkelig trygg i den fordi den er så stor/kompakt/sikker. Vil ha Volvo neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi har Volvo V40 men har lyst på V70 fordi ungene etterhvert begynner å bli store og vi trenger litt større bil. Vi er kjempe-kjempe-kjempefornøyde med Volvo, og det blir nok Volvo neste gang, også! Volvo er sikre og komfortable biler, de har kjempegod kjørekomfort og gode seter, mye sikkerhetsutstyr og i det hele tatt... Det er populære biler her på Vestlandet, i alle fall! Og skulle dere angre, kan dere sikkert selge den uten å komme spesielt dårlig ut av det. Det høres ut til å være et veldig godt tilbud på bilen dere har sett på, den er som du sier veldig lite kjørt til å være -97 modell! Vår bil er -98 modell og kjørt rundt 60.000, og det er også lite! Så jeg ville nok vurdert å slå til hvis jeg var deg! En gang VOLVO - Alltid VOLVO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 9. januar 2004 Takk for svar! Nå er det bare en halvtime til vi skal prøvekjøre den. Får beholde den til i morgen, så da får vi testet den skikkelig. Skal også sørge for å få tatt en skikkelig inspeksjon av den innendørs før vi bestemmer oss. Men magefølelsen sier at dette er bil for oss ja! Når jeg fikk høre om alt ekstrautstyret fikk jeg ikke noe mindre lyst på den i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 9. januar 2004 #7 Del Skrevet 9. januar 2004 En gang VOLVO - Alltid VOLVO!!! :enig_animasjon: Kan ikke si noe om V70, men har kjørt 460 og kjører nå S40 og har vært/ er veldig fornøyd med begge to - både når det gjelder plass (spes. viktig med beinplass i baksetet, har stadig med et par gamle bestemødre), komfort og sikkerhet (har forresten også vært med i en ulykke med en 740 en gang i tidenes morgen eller deromkring)....dessuten er jeg veldig gla for at førersetet passer meg veldig mye bedre enn mange andre biler (for Volvoseter er passe lange for mine dårlige knæ ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. januar 2004 #8 Del Skrevet 9. januar 2004 Ta dere noen laaaaange kjøreturer og nyyyyt!!! Er helt sikker på at dere kommer til å falle for bilen! Si fra når vi kan gratulere, da? Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 9. januar 2004 Tjohoooo! Nå har vi kjørt Volvo V70 i hele kveld, og den var bare helt herlig! Har blitt glad i den allerede vi! Kjempegod å kjøre, og det at den ser strøken ut og nesten ikke er kjørt gjør det jo ikke noe verre liksom... Så i morgen bærer det av sted til forhandleren med beskjed om at det blir bilhandel på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå