Gå til innhold

Hold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får nesten alltid hold under trening, noe som er utrolig irriterende for jeg føler at

jeg ikke klarer å yte helt maks. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå det?

Jeg spiser et veldig lite måltid som regel en time før trening. Under treningen blir jeg

jo utrolig tørst, men jeg drikke så lite som mulig fordi jeg føler at vannet bare

gjør holdet enda verre...

Har dere noen gode tips å komme med? Hadde satt stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ordentlig oppvarming er viktig. dessuten er det vistnok lettere å få det hvis du er i dårlig fysisk form.

Jeg er i ganske god fysisk form, og er også flink til å varme opp.

Men takk likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg tomlene inn i håndflaten og knytt hendene hardt helt til holdet har gitt seg. Høres rart ut, men det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg tomlene inn i håndflaten og knytt hendene hardt helt til holdet har gitt seg. Høres rart ut, men det funker!

Det er iallfall verdt å prøve ;) Skal prøve det hvis jeg får hold på treningen senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet selv. Føler jeg har prøvd absolutt alt.

Er i god form, så har ingenting med saken å gjøre for min sin del. Dersom det er lenge siden jeg har jogget får jeg ikke så fort hold. Er det derimot bare et par dager eller kortere, så stikker det etter bare et par minutters løping. Utrolig irriterende, klarer jo knapt og puste når det står på. Har prøvd å roe ned, evt stoppe helt for at det skal gå over, men er det først kommet så forsvinner det ikke.

Ting jeg har funnet ut som hjelper:

- Trene om morgenen uten å spise noe først.

- Lunkent vann i flasken i stedet for iskaldt, samt å bare nippe litt vann mens jeg er på mølla. Kan ikke drikke vanlig.

- Løpe intervall. Da rekker jeg ikke å få hold mens jeg løper.

Men skulle gjerne fått trent langkjøring også, så jeg er også mottagelig for tips.

Det å klemme tommelen i håndflaten har jeg prøvd. Funket ikke for meg. Når jeg får hold så er det så vondt at jeg faktisk ikke klarer å stå oppreist, enda mindre å fortsette løpingen på mølla.

Kjenner jeg er litt desperat etter tips som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg tomlene inn i håndflaten og knytt hendene hardt helt til holdet har gitt seg. Høres rart ut, men det funker!

Prøvde det i dag, men hjalp dessverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme problemet selv. Føler jeg har prøvd absolutt alt.

Er i god form, så har ingenting med saken å gjøre for min sin del. Dersom det er lenge siden jeg har jogget får jeg ikke så fort hold. Er det derimot bare et par dager eller kortere, så stikker det etter bare et par minutters løping. Utrolig irriterende, klarer jo knapt og puste når det står på. Har prøvd å roe ned, evt stoppe helt for at det skal gå over, men er det først kommet så forsvinner det ikke.

Ting jeg har funnet ut som hjelper:

- Trene om morgenen uten å spise noe først.

- Lunkent vann i flasken i stedet for iskaldt, samt å bare nippe litt vann mens jeg er på mølla. Kan ikke drikke vanlig.

- Løpe intervall. Da rekker jeg ikke å få hold mens jeg løper.

Men skulle gjerne fått trent langkjøring også, så jeg er også mottagelig for tips.

Det å klemme tommelen i håndflaten har jeg prøvd. Funket ikke for meg. Når jeg får hold så er det så vondt at jeg faktisk ikke klarer å stå oppreist, enda mindre å fortsette løpingen på mølla.

Kjenner jeg er litt desperat etter tips som funker.

Å ikke spise noe særlig før trening kan jo hjelpe, men jeg har ikke mulighet til det mht. at jeg ikke treniner om morningen.

Jepp, har også lært meg det å ikke ta store slurker (gjorde det før), men heler SMÅ

slurker underveis. Hjelper iallfall bittelitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...