AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er lei meg. Jeg er singel, og liker det ikke. Har få venner, og føler meg til tider skikkelig Viggo Venneløs. Jeg prøver å holde kontakten med de jeg har, men til ingen nytte. Ingen kommer på besøk, ingen ringer og inviterer meg med på ting. Alle søskene mine er enten gift eller er i et forhold. De har det livet jeg ønsker. Jeg har barn, så det er ikke så lett å gjøre ting på egenhånd, jeg har også dårlig råd. Jeg har alt jeg trenger materalistisk, så jeg har egentlig ikke lov til å klage. Men jeg hater å være alene, føler meg så mislykket. Alle rundt meg er så jævla lykkelige. Jeg føler meg ikke god nok. Jeg har alltid fått høre at jeg er en flott og likanes jente. Likevel sitter jeg alene hver kveld. Jeg vet at jeg ikke må sammenligne meg med andre og sette pris på det jeg har, men jeg syns det er så tungt å legge seg alene kveld etter kveld. Har så lyst på flere venner, men aner ikke hvor jeg skal finne dem. Jeg er en omsorgsfull person, som bryr meg veldig om andre. Jeg er flink til å lytte og gi råd og en klem hvis det trengs. Jeg er også veldig utadvendt og har ingen problemer med å snakke med fremmede. Men jeg aner ikke hvor jeg skal treffe dem. Jeg har nå 10 dager barnefri, og lurer på hva jeg skal ta meg til. Bare tanken på å sitte alene i leiligheten min kveld etter kveld er ikke en koselig følelse. Og jeg savner sex, god sex. Er snart 6 mnd siden sist. Men jeg orker ikke ONS. Jeg er ikke typen. Jeg klarer av og til å bryte ut av de negative tankene for en stund, men så komme de snikende likevel. Faen, hva skal jeg gjøre??
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Finne deg noen andre venner? En ny kjæreste dersom du er klar for det?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er klar for begge deler, men vet ikke hvor jeg skal finne dem? Jeg har profil på Sukker, men det er dårlig med respons...
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er klar for begge deler, men vet ikke hvor jeg skal finne dem? Jeg har profil på Sukker, men det er dårlig med respons... Da bør du kanskje revurdere det du har skrevet/bildene du har lagt ut? Venner kan du for eksempel møte her på KG (det er tråder under personlige meldinger som du kan slenge deg med i, eller lage en selv), jeg har funnet en av mine aller beste venninner her (og enkelte mer perifere som jeg også finner på ting med)
Envy Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Vet ikke hvor vanskelig det er, mtp at du har et barn, men å hive seg selv ut i det og delta på ting pleier å hjelpe. Har du f.eks et eller annet du har lyst til å ta et kurs i? Eller kunne du tenke deg å delta på noe idrett? Idrett er i hvertfall en fin arena for å bli kjent med andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå