Gå til innhold

Hva gjør dere med all støvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme fra jobb idag, sola skinner gjennom vinduet og ALL STØVET fra sofa og pledd vises kjempe godt.

Sofa støvsuger jeg, men med en gang noen setter seg på den så flyyr det opp støv.

Pledd har jeg ristet ute, hatt i vadkemaskin, men likevel når man tar på det så flyyr det støv..

Hva gjør dere får å få bort støvet??

NEI det er ikke skittent her hvis noen tenker at jeg ikke støvsuger og vasker, støvsuger flere gang i uka!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, støvsugeren blåser jo ut litt støv igjen, med mindre du har sentralstøvsuger. Etter at foreldrene mine fikk installert en sånn en, ble det mindre støv.

Henger du opp tøy inne? Også det gir mer støv.

Selv bruker jeg våtmopp på gulvet og rister alt av pledd og puter utendørs. Men støv blir det nå uansett, da. Det er jo tross alt 80% av det eller noe sånt som er døde hudceller :fnise:

Skrevet

Usj..

Ja henger opp inne, her er det for kaldt ute nu.

Har nok vanlig støvsuger, leier leilighet..

Tenkte bare om noen gjorde noe spes for å kvitte seg me støvet

Skrevet

Vårlyset er ganske kjipt i så måte, ja. Jeg vasker og støvsuger som normalt, og så htrekker jeg heller gardinene for når det skarpe lyset er på sitt mest avslørende. :)

Skrevet

Kampen mot støvet vinner man aldri. Du kan holde det i sjakk ved å vaske huset 1-2 ganger i uka, men du blir aldri kvitt det med mindre du ribber hjemmet for alt. Det samme støvet du nå sliter med er der like mye i juletida også, du bare ser det ikke.

Skrevet

Spyr av det :)

Jeg føler det er en evig ond sirkel. Jeg støvsuger to ganger i uken, og vasker en. (har en liten leilighet.)

Ellers overser jeg det, og tar til takke for at jeg har noen husdyr- hybelkaniner:)

Skrevet

Jeg støvsuger nærmest daglig. Har alltid en lite bøtte og klut som jeg kan vaske litt over med hvis jeg synes det er for ille de dagene sola skinner inn. Ellers er det å vaske over 1 til 2 ganger i uka for å holde det i sjakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...