Ramona Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 er det flere enn meg som har opplevd dette? I løpet av de siste årene, så har dette skjedd med tre gutter: vi har kontakt/dater i en periode, så blir det "slutt"/mister kontakten. Så begynner de å ringe meg fra ukjent nr, jeg tar telefonen og sier "hallo? hallo? hallooo???", ingen svar, kun stillhet. Så legger de på. Dette gjentar seg over en lengre periode. Hva faen er poenget med det???? Hva betyr det? Gawd. Jenter, er det bare meg eller er dette vanlig? Gutter, har du noen gang gjort dette, og hvorfor? WHYYYYY? du kan godt være anonym, så lenge du gir meg et ærlig og forklarende svar.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Hvordan vet du at det er gutter når de ikke sier noe og det er ukjent nummer? 5
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 hahahaha.. høres ekkelt ut. blir redd når folk gjør sånn :gjeiper: bare opplevd det 1 gang
Ramona Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2012 jeg kan jo ikke være 100% sikker, men hvem ellers skulle det være? Det er ikke tlf.selgere, ettersom de ikke ringer rundt midnatt, midt på natta natt til søndag osv. Og det skjer alltid i perioden like etter at det har blitt "slutt" eller whatever, så timingen er riktig. I tillegg, så hendte det i begynnelsen av "forholdet" at de ringte først fra skjult nr, for så å ringe fra sitt eget nr og snakke vanlig. Så ja, jeg er ganske sikker. En av dem ringte senest igår, og jeg tror det er han siste jeg datet, det kan selvfølgelig være en av de to andre taperne... jeg vil bare vite hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Hva med å kjøpe deg en fløyte, neste gang det ringer tar du røret og blåser hardt. Problem løst... 1
Steinar40 Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 jeg vil bare vite hvorfor. Det kommer du ikke til å få vite. Slutt å ta telefonen fra hemmelig nummer istedet. Og ikke gi telefonnummeret ditt til alle du ser.
Ramona Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2012 Det kommer du ikke til å få vite. Slutt å ta telefonen fra hemmelig nummer istedet. Og ikke gi telefonnummeret ditt til alle du ser. alle jeg ser? så dette er min feil?
Måndagsbarn Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Det kommer du ikke til å få vite. Slutt å ta telefonen fra hemmelig nummer istedet. Og ikke gi telefonnummeret ditt til alle du ser. lol!? Kvinne har problem med entall/flertall gutter fra tidligere tider. Kvinne har altså datet mer enn 1 person. Kvinne er definitvt horete. Påpek dette i dårlig kamuflert bitterpost. Fremstå som en trist fyr, gjør et dårlig forsøk på å fornærme kvinne. Mislykkes. 2
Steinar40 Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 alle jeg ser? så dette er min feil? Tja, det kan ikke jeg vite. Men det sier seg selv at det ikke er smart å gi telefonnummeret til folk du ikke kjenner relativt godt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Tja, det kan ikke jeg vite. Men det sier seg selv at det ikke er smart å gi telefonnummeret til folk du ikke kjenner relativt godt. wwww.gulesider.no 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Tja, det kan ikke jeg vite. Men det sier seg selv at det ikke er smart å gi telefonnummeret til folk du ikke kjenner relativt godt. man gir vel nummeret sitt til de man dater? Det er jo sånn man stort sett får tak i hverandre. 2
Steinar40 Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 lol!? Kvinne har problem med entall/flertall gutter fra tidligere tider. Kvinne har altså datet mer enn 1 person. Kvinne er definitvt horete. Påpek dette i dårlig kamuflert bitterpost. Fremstå som en trist fyr, gjør et dårlig forsøk på å fornærme kvinne. Mislykkes. Hva mener du jeg burde ha sagt da? Noe sånt kanskje: "Du verden så flink du er som tar hemmelige telefonanrop midt på natta!" Bedre sånn? hehe
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Hva mener du jeg burde ha sagt da? Noe sånt kanskje: "Du verden så flink du er som tar hemmelige telefonanrop midt på natta!" Bedre sånn? hehe Du kunne sagt: du burde ikke ta telefonen når det ringer fra ukjente nummer. Og sløyfet den siste idiotiske kommentaren.
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Hva mener du jeg burde ha sagt da? Noe sånt kanskje: "Du verden så flink du er som tar hemmelige telefonanrop midt på natta!" Bedre sånn? hehe nei, du skal si "stakkars deg"
Måndagsbarn Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Du kunne sagt: du burde ikke ta telefonen når det ringer fra ukjente nummer. Og sløyfet den siste idiotiske kommentaren. What the ladybug said 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 wwww.gulesider.no Ja, der finner man bedrifter. Hva har det med denne saken å gjøre? 2
Ramona Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #17 Skrevet 22. februar 2012 (endret) man gir vel nummeret sitt til de man dater? Det er jo sånn man stort sett får tak i hverandre. LOL :gjeiper: Lurer på hvordan Steinar40 dater, jeg. Ved hjelp av telepati? Eller kanskje han ikke dater i det hele tatt *åpenbaring* Endret 22. februar 2012 av Ramona 1
Gjest UngKalven Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 Jeg gjør aldri sånt. Jeg er snill jeg. Kanskje litt for snill til og med..
Ramona Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 22. februar 2012 ...dessuten, om jeg tar tlf eller ikke er vel ikke poenget her, folkens? Spm er hvorfor gjør de dette? Skjønner at dette ikke er et stort problem, men dette er KG, og jeg er nysgjerrig, bioootches :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 22. februar 2012 #20 Skrevet 22. februar 2012 ...dessuten, om jeg tar tlf eller ikke er vel ikke poenget her, folkens? Spm er hvorfor gjør de dette? Skjønner at dette ikke er et stort problem, men dette er KG, og jeg er nysgjerrig, bioootches :gjeiper: De gjør dette fordi du tar telefonen. Så enkelt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå