AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Jeg, mitt surrehue, har atter en gang klart å miste husnøklene, som i dag resulterte i at jeg måtte ta ut en feriedag og bli hjemme fra jobb, siden jeg ikke fikk låst døra. Heldigvis har jeg en rolig jobb hvor jeg egentlig ikke trengtes i dag, så sjefen bare lo av meg. Jeg klarer ALLTID å rote bort de hersens nøklene, uansett hvor jeg legger de og derfor er jeg nå på jakt etter noe jeg kan feste på nøklene sånn at jeg klarer å finne de neste gang jeg mister dem. Er det noen luringer her inne som vet om det finnes noen "nøkkelfinnere" der jeg kan ha en slags fjernkontroll i jakkelomma og klare å lokalisere nøklene ved å trykke på den?
Rosebud Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Noe sånt: http://www.keyringer.com/ Har den ikke selv, men har vurdert den type ting til mannen støtte og stadig, da han som deg vimser bort nøkler i tide og utide
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg har aldri prøvd noen av dem selv, så erfaringer kan jeg dessverre ikke dele, men det finnes utallige varianter av det du er ute etter. Google nøkkelfinner, key seeker og key finder, og du får en rekke treff. F.eks denne, denne og denne. Selv henger jeg nøkkelen på en knagg rett ved inngangsdøra. PS: var ikke meningen å være et ekko av andy capp, men vi har funnet de samme produktene Endret 22. februar 2012 av Spinell
Nita Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg foreslår at du kommer i kontakt med skytsengelen din, og så kan du jo foreslå tampen brenner har hørt at dette er måten å finne nøkler på
Gjest Tekola Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Vil anbefale deg å montere eventuelle sånne oppsporingsgreier på veggen, da. Eller så ender du opp som venninna mi og mister den også. Gode rutiner på hvor du legger ting er også lurt. Tving deg selv til alltid å legge dem på samme sted. Eneste måten å endre rutiner på er å arrestere deg selv hver gang. En knagg i gangen, en spiker, et eller annet sånt.
Wonders Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 hehe min er aldeles nydelig, har alle bankkort i den, småpenger og sedler, og nøkkelen henger på den... http://www.louivuitton.org/wp-content/uploads/2011/09/-370162906107493191.jpg 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Tusen takk for alle svar og takk alle høyere makter for at det finnes sånne lure gadgets som redder hverdagen til oss rotekopper! Jeg begynner med en nøkkelfinner til 98 kr, så får vi se om den duger. Nå skal jeg rydde leiligheta mi, jaggu blir det rotete av å lete etter ting i full fart. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå