AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hei! Jeg går for tiden på et studie som jeg ikke har tenkt å fortsette med etter dette semesteret. Jeg prøver for harde livet å skaffe meg en deltidsjobb, men jeg får ikke napp noen steder. Forhåpentligvis har jeg klart å skaffe meg jobb innen semesterslutt, men hvis ikke er det da mulighet for å få dagpenger? Jeg har jobbet 2 år i dagligvarebutikk rett før jeg begynte å studere. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg har lyst til, jeg har jo kjempelyst til å jobbe! Men det er greit å vite at jeg ikke kommer til å gå på trynet hvis jeg ikke har fått meg jobb. Håper på svar!
Zzyzx Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Du må ha tjent nok til å ha opparbeidet deg rett til dagpenger. Hvor mye det er finner du her: http://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Inntektssikring/Dagpenger Hvis du ikke har tjent nok så er det ikke engang vits i å søke. Da må du forsøke på sosialhjelp.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Da har jeg tjent nok! Takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå