Gå til innhold

Strikkede julekuler

10 stemmer

1. 1. Strikkede julekuler julen 2012?

• Ja, alltid aktuelt
      5
    • Nei, "hypen" er over
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har strikket en god del julekuler, og vurderte å fortsette og evt. selge på epla.no nærmere jul.

Men er den "hypen" over? Eller er det like populært fremover?

Hvis det er fortsatt aktuelt til julen 2012, er det beste å satse videre på de tradisjonelle, hvite, røde med kun enkelt mønster?

Har noen som er pyntet med perler også helt kremhvite med pynt.

Gjest Lillekanin
Skrevet

Jeg syns IKKE den hypen er over:) Julekuler er jo klassisk pynt som kan være fin i mange år. Har den Arne og Carlos-boka og skal prøve meg å lære meg det:) Fine julegaver i desember det:) Wish me luck:D

Skrevet

Jeg synes de er fine og klassiske og vurderer å lage sånne selv. Men jeg lurer på en ting: Setter ikke garnet seg lett fast i nålene på treet? Ser for meg en slags borrelåsaktig funksjon. :fnise:

Hvis du lager for å selge så ville jeg nok valgt lett blanding, for det er jo så mange ulike ønsker og preferanser der ute. Lag både enkle i hvitt og rødt, men også i andre farger og med/uten perler osv.

Selv har jeg juletrepynt som går i rødt og gull, så jeg kunne tenkt meg julekuler i de fargene. Andre velger blått og sølv, mens andre igjen vil ha mest mulig ulike farger. Noen liker det dempet og rolig, andre liker det glitrende og fargerikt.

Skrevet

Jeg synes de er morsomme å lage, men vil ikke ha de på treet mitt selv :-/ Jeg liker glasskuler!

Eller får man sånn glitter som kan legges sammen med garnet og da blir kulene litt skinnende, det er bedre :-) Synes du kan prøve med både rød og hvit, og andre farger som lilla, blå, sort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...