AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Når pleier man å fjerne fastelavensriset?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Tror du kan ha det så lenge du vil. Sjefen min har hatt det samme riset på kontoret sitt i 5 år nå. 4
Rumle Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Tror du kan ha det så lenge du vil. Sjefen min har hatt det samme riset på kontoret sitt i 5 år nå. Har aldri hørt at det finnes noen regler for det, men hva vet jeg? Ha det fremme så lenge som du synes det er hyggelig?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Vi tok det vekk etter en halv uke/uke. Mens tanten min hadde det fremme helt til bladene spratt skikkelig ut. Syns det var mye koseligere, for da får du en skikkelig vårfølelse! Men lurer på om ho ikkje tok vekk noen/alle fjærene etter en uke.
skrue Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Jeg vil si ca en uke, men da er riset oppe når fasten har begynt. Fastetiden før påske starter askeonsdag, som er 46 dager før påskesøndagen. Askeonsdag er første onsdag etter fastelavnssøndagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå