AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hva er egentlig forskjellen på tøymykner og skyllemiddel?
Gjest PinkLeaf Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Er ikke det egentlig kjært barn med mange navn? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Jeg også har ikke tenkt på dette før: er det det samme? Gjør tøyet mykt?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Oi, dette tenkte jeg faktisk på i går da jeg skulle vaske klær, fordi jeg fant ut at jeg bruker begge ordene om samme tingen.. Aner ikke om det er noen forskjell jeg.
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Det er ingen forskjell. Rett og slett to ulike ord for samme (unødvendige) vare. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Det er ingen forskjell. Rett og slett to ulike ord for samme (unødvendige) vare. Jøss, jeg merker stor forskjell hvis jeg ikke bruker tøymykner (og dette er altså det samme som skyllemiddel???)! Harde og stive plagg, usj! 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Er ikke det egentlig kjært barn med mange navn? Hihi, er det forskjell?
Casall Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Unødvendig? Jeg er avhengig av at klærne er myke og lukter godt.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 jeg bruker tøymykner på alt unntatt håndklær. På undertøy bruker jeg sånn allergifri og luktfritt for jeg vil ikke ha parfymerte greier oppi hufsa, men på klær bruker jeg med lukt. Kan ikke vaske klær uten!
Gjest Raindrops Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Jeg takler ikke de med lukt, men jeg får vondt i hodet av parfyme. Bruker eddik jeg. Myke, luktfrie klær 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 jeg bruker tøymykner på alt unntatt håndklær. På undertøy bruker jeg sånn allergifri og luktfritt for jeg vil ikke ha parfymerte greier oppi hufsa, men på klær bruker jeg med lukt. Kan ikke vaske klær uten! hufsa!!! Men ja damer, hva erforskjellen?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 hufsa!!! Men ja damer, hva erforskjellen? Tøymykner og skyllemiddel er det samme. 1
Gjest Solsmil Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 er ikke det det samme da? trodde det het skyllemiddel, helt til jeg stod med en i hånda på butikken og så at det stod tøymykner på flaska. og at det gjorde det på alle de andre flaskene også
Gjest Spinell Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Beklager at jeg ble skyldig i en avsporing i mitt tidligere innlegg. (Og jeg som til og med satte ordet i parentes for å vise at akkurat om dette produktet var nødvendig eller ikke på en måte ikke var hovedpoenget mitt. ) Uansett: hovedpoenget mitt var, og er, at tøymykner og skyllemiddel er akkurat det samme. Synonymer er et vanlig fenomen i språket
challenger Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Unødvendig? Jeg er avhengig av at klærne er myke og lukter godt. Jeg har aldri merket forskjell på mykheten på klærne jeg, eneste jeg merker forskjell på er lukta(og det lukter jo sååå godt, så skyllemiddel er et must kun av den grunn ). Jeg bruker begge ordene om samme vare jeg:) 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Jeg takler ikke de med lukt, men jeg får vondt i hodet av parfyme. Bruker eddik jeg. Myke, luktfrie klær jeg også - eddik er fantastisk!!! TS: det er det samme 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #17 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har sluttet med tøymykner. Det er svært lite miljøvennlig, og utsetter en for unødvendige stoffer. Syntes det luktet godt, men merket ikke at tøyet ble mykere. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #18 Skrevet 22. februar 2012 jeg skjønner ikke at dere ikke merker at det blir mykere? De gjør at klærne holder formen lengre også, så nytteverdi annet enn at det er lukt på er det jo helt klart, bortsett fra når det gjelder håndklær og kluter.
HedvigR Skrevet 22. februar 2012 #19 Skrevet 22. februar 2012 jeg bruker tøymykner på alt unntatt håndklær. Mens jeg bruker det bare på håndklær, og ellers ikke. De blir så stive og vonde hvis jeg ikke bruker skyllemiddel. Mens klærne mine merker jeg ikke noe særlig forskjell på, med mindre det er litt store gensere, da bruker jeg litt.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 24. februar 2012 #20 Skrevet 24. februar 2012 Er med på avsporingen jeg Brukte alltid tøymykner før, elsket den som luktet eple Men så begynte jeg å reagere allergisk, og bruker nå eddik istedet. Merker faktisk ikke noe til at tøyet blir stivere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå