loraine Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Vet ikke om noen andre har noen som helst interesse av dette innlegget, men jeg vil bare dele noen nydelige filmer. For de som ikke veit hvem Miley Cyrus er, så er det altså datteren til Billy Ray Cyrus, som man kanskje kjenner fra achy breaky heart? Jenten på videoen under hadde leukemi, og elsket Miley(barnestjerne og, hannah montana), og fikk drømmen sin oppfylt. Tenk så spesiell hun følte seg da? Blir helt rørt. Hun døde noen uker senere... Blir helt rørt jeg...
loraine Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2012 (endret) Videoen under er Beyoncè som synger til ei jente som har kreft, her klarte jeg ikke holde tårene inne, må se hele!!! Endret 22. februar 2012 av loraine
loraine Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2012 Okei, dette er Justin Bieber, men håper voksne mennesker tar seg sammen og ikke hater. FANTASTISK!!!! Og blei flere innlegg pga det ikke gikk å poste flere filmer i en. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Rike, bortsjemte, ufordragelige divakjendiser som møter syke barn? Woooooooooow så imponerende. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Jeg synes det er trist at det høyeste ønsket noen har er å møte en kjendis. Kanskje hvis det var en atlet, men en barnestjerne som har blitt presset av foreldre og Disney og som ikke nødvendigvis skriver sanger selv? Meh. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Oppfylle en drøm for et sykt barn, ja. Forandre livet til de, nei. Er mer fan av de som virkelig gjør noe for å forandre livet til andre. Reiser ned til fattige land med mange syke barn og faktisk er med på å bygge sykehus og gi dem medisiner, mat og andre nødvendige ting.
Norna Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Jeg synes det er trist at det høyeste ønsket noen har er å møte en kjendis. Kanskje hvis det var en atlet, men en barnestjerne som har blitt presset av foreldre og Disney og som ikke nødvendigvis skriver sanger selv? Meh. Å herregud...kanskje de liker personen og måten personen utrykker seg på? Kanskje de elsker den underholdninga og får stress-reduksjon av det? Jeg ser for meg politisk korrekte "mennesker" med syke barn, stakkars barn sier jeg bare.
loraine Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2012 Miley Cyrus har faktisk vært med på å bygge en skole, så de er ikke diva kjendiser. Om du hadde hatt et barn med kreft, og barnets største drøm var å møte en kjendis, ville du da stått i veien for det? 1
loraine Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2012 Og som barn husket jeg selv at jeg ønsket møte kjendiser, spesielt et stort forbilde jeg hadde. Og det er BRA at de får møte kjendisene når de er syke, for jo LYKKELIGERE man er, bedrer helsa seg.
Maiava88 Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Videoen under er Beyoncè som synger til ei jente som har kreft, her klarte jeg ikke holde tårene inne, må se hele!!! Svei litt i øyekroken der ja 1
loraine Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2012 Svei litt i øyekroken der ja Endeliiiig noen som skjønner hvor nydelig dette er!!
Maiava88 Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Spiller da vel ingen rolle om det er en artist, atlet eller en nyhetsanker så lenge barna utstråler den gleden som jeg ser i klippene her! 1
Romilo Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 Selena Gomez som besøkte Hana med progeria... Rørte meg veldig! Og Demi Lovato da, min store helt. Hun har vært gjennom så mye av det samme som meg, og hun bare endte opp som et stort forbilde... Hun er helt unik! Jaa, og for ikke å glemme Michael Jackson. Heal the world, huh? 2
Vulpes Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 Alle monner drar, så at kjendiser besøker sykehus eller synger for syke barn er da bare fint. Om noen vil stille spørsmålstegn ved motivene deres så får de bare gjøre det, det er vel egentlig litt likegyldig så lenge barna/menneskene de besøker får noe positivt ut av det. Dessuten er det vel en fin inspirasjon for andre. Og tenk så deilig å kunne glede andre mennesker så mye bare ved å hilse på dem! :gjeiper: 2
dida Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 (endret) . Endret 23. februar 2012 av dida
loraine Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 23. februar 2012 Spiller da vel ingen rolle om det er en artist, atlet eller en nyhetsanker så lenge barna utstråler den gleden som jeg ser i klippene her! Ja, helt enig. Om det så var meg, et barn drømte om å få møte, kunne jeg dratt kloden rundt får å gjøre det, om det gleder. Dere som sier negative ting her, hva er det dere egentlig tenker med? Selv om dere ser negativt på dette(hva er motivet??), SE GLEDEN BARNA HER FÅR!!! MANGE barn ønsker å møte sitt store forbilde, kjendis eller ei! Tenk så spesielle barna her følte seg, det øyeblikket de sto i sentrum for forbildet sitt. Blir rett og slett frustert og oppgitt over enkelte kg'ere, bare negativitet kommer ut av dere, kan ikke glede dere på andres veier, unner ikke barna i de klippene her å møte sitt store forbilde! Gud a meg.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=YesUywDQfjU&ob=av3e Justin Bieber er virkelig fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Måtte dele opp innlegget, men sjekk denne også: http://www.youtube.com/watch?v=4wqnijnFBK4
Gjest Swipper Skrevet 23. februar 2012 #19 Skrevet 23. februar 2012 Videoen under er Beyoncè som synger til ei jente som har kreft, her klarte jeg ikke holde tårene inne, må se hele!!! Herregud, så vakkert! Felte fler enn et par tårer når jeg så denne ja. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå