Gå til innhold

Skjønner ingenting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som har møtt en gutt noen ganger. Vi møttes første gangen i fylla og hadde sex. Så møttes vi edru og var på date, det gikk fint men det skjedde ikke noe, ikke et kyss engang. Så møttes vi i fylla igjen, hadde sex og alt sånt. Så møttes vi igjen og bare så film og sånt, men ikke noe skjedde. Heller ikke et kyss nå engang. Er det merkelig? Er det ikke rart det ikke skjer noe som helst edru? Ingen som tar initiativ til å gjøre noe heller og jeg tør ærlig talt ikke gjøre noe, er så usikker.

Hadde vært annerledes om vi ikke hadde hatt sex og kysset og sånn første gangen, men siden vi liksom har hatt det så synes jeg det gjør det litt rart.

Noen som har noe å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol

begge er like usikker

ingenting skjer

en av dere må ta ledelsen

eller la være

V A N S K E L I G

• Liker 4
Skrevet

Lett å si ja..

Skrevet

Noen som har noe å komme med?

Fyll inn = vett ut.

• Liker 1
Skrevet

Samme greia skjedde med meg for en stund siden!

Med meg så ble det bedre ganske så fort, hadde egentlig tenkt å være den som tok intiativet på neste "date", men vi endte opp på fylla sammen før det. Da spurte jeg rett ut om hvorfor det var sånn og fortalte alt jeg tenkte! Neste date ble det kyss og kos :)

Skrevet

Samme greia skjedde med meg for en stund siden!

Med meg så ble det bedre ganske så fort, hadde egentlig tenkt å være den som tok intiativet på neste "date", men vi endte opp på fylla sammen før det. Da spurte jeg rett ut om hvorfor det var sånn og fortalte alt jeg tenkte! Neste date ble det kyss og kos :)

Aaah, takk for svar :) Godt å vite at det har skjedd med andre også. Da får jeg se hva som skjer neste gang vi møtes, tenker ta initiativet selv også! Glad det ordnet seg for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...